![]() |
Knetter Films
ik weet dat hier al vaker topics over zijn geweest maar op dit moment stond er geen dus ik d8 ik maak er 1 :D
Welke fims raad je aan om te kijken als je knetter bent? - 4 Rooms - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Snatch |
Belly :D
|
Fear and Loathing in Las Vegas
|
Citaat:
Greetz |
Harry Potter :D (y)
|
THE EYE van Oxide & Danny Pang, kijk die maar eens als je onder invloed zit...
Geluid hard, en dicht op dat scherm gaan zitten... |
Citaat:
en idd Four Rooms wow.... vaaghe film is dat :) |
Citaat:
SecreT-JunkY heeft er zelfs een poster van in z'n kamer hangen ;) |
Citaat:
ook leuk -> Half Baked en ik heb gehoord dat "Bongwater" (:D) ook erg leuk is... kan em alleen nergens vinden... |
Requiem for a dream...als je echt zwaar onder invloed bent kun je kapotgaan aan die film.
|
Citaat:
die ga ik dan maar niet kijken als ik knetter ben :D :D |
Ooit Easy Rider gekeken als je stoned bent? Ik vond het iig onwijs grappig..echt een aanrader
|
gewoon alles door elkaar heen kijken... zappen en zo... ontstaat er een hele nieuwe film en je verzint de verhaallijn er zelf bij (y)
|
dude, were's my car?
ali g (je moet wel knetter zijn anders is ie bijna nie grappig) |
Citaat:
Ik heb die film een keer helemaal knetter gezien en hij was wel goed maar niet echt chill. Op het laatst ging ik bijna bad maar gelukkig kon ik mezelf ompraten. Zoiets heb ik ook een keer gehad met trainspotting (als die gozer een shot heeft genomen en je ziet het vanuit zijn ogen gebeuren) |
Rocky Horror Picture Show!
ZOo phat als je helemaal weg bent! en de heavy metal films zijn wel errug (y) |
trainspotting
pulp fiction reservoir dogs maar die kun je onder alle omstandigheden bekijken |
Citaat:
|
ZEKER WETEN *RATRACE* !!!!!!!!!!!!!!!
en Guest House Paradiso en in de bios heb ik knetter Vanilly Sky gezien, zooo tripfilm!! |
human traffic !!! heeeeeeeeel geweldig, vooral een bepaalde scene: SPLIFF POLICY dat laat gewoon precies zien, zoals het is als je een trekje van iemands joint wil bietsen maar het niet rechtstreeks vraagt. echt geweldig grappige film (ook voor mensen die niets van star wars weten, en ook voor mensen die er wel wat van weten) HEEL COOL!!
Vanilla sky ... en de originele film Abre los ojos <--- aanrader!! heel cool, allebei met penelope cruz, surrealistische wereld onovertroffen ook: Donnie Darko over een jongen met een denkbeeldige vriend, namelijk een konijn dat frank heet en het einde van de wereld voorspelt |
Je moet Gummo. zien.
Van de makers van Kids. zijn bijde knetterfilms. Dan hebben we nog - trainspotting - clubbed to death - fear and loathing - figth club - the basketball diaries - the beach - the doors - apocalypse now. = echt super vette film. - romper stomper - idiots |
American Beauty :D
was donderdag op tv... kep em ook op me pc :D verhaal over gast, die een saai leven heeft, totdat hij gaat blowen en veranderen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
monthy python and the search for the holy grale :cool:
|
Citaat:
|
hier komt lijst van DMTDMT , dus allemaal bek houwe en accepteren dat dit de beste films zijn
- apocalypse now - Donnie darko - Space odessey 2001 - Lord of the rings - Fahrenheit 451 - a clockwork orange - Dune - Pie - Forest gump - Scarface - Life acording to Garp - Fear and loathing in las vegas - Akira |
Citaat:
Pulp Fiction is ook altijd vette shit, ouwe. |
Cheech & Chong.
Weet niet zeker of die film zo heet maar die regeerd echt :D |
trainspotting
half baked |
1) fear and loathing in las vegas (denk dat iedereen het daarmee akkoord is)
2) Natural born killers 3) trainspotting 4) In the army now (btw vraag me af hoe dat het kwam dat mijn topic overlaatst gesloten werd en de deze dan niet :p ) |
ah jongens toch ,films zoals pulp fiction ,trainspotting allemaal al te oud ,wil je echt kentter film zien
HOW HIGH die moet je huren |
Citaat:
die film is zeeeeeeeeeeeeeer vet heb em opgenomen van tv, stond in de vprogids echt wazig omschreven, iets van 'schokkend en zeker niet near ieders smaak' kwist echt meteen dak em vet zou vinden ;) en requiem for a dream moet je eigenlijk nuchter zien :eek: zieke film, heel goed, heel vet, heel deprimerend :D |
Citaat:
:D "He said Jehova!" :d |
Lola Rennt, Fear & Loathing in Las Vegas, Natural Born Killers, Trainspotting, How High, South Park (k heb bijna alle episodes), Beavis & Butthead (heb ik ook 'n paar van, nuchter niet zo grappig), en horror (om dood te gaan, van het lachen dan wel)
*edit* post van angerfist niet gezien, die film is (y) met redman & method man |
weetje wat je moet zien als je knetter bent?
That 70's show :) ik heb alle afleveringen van de 1e 4 seizoenen :D dat zijn er zo'n 110 ofzow... is best leuk :D |
next friday is vet!!
heb helemaal in een scheur gelegen.... |
gister Braindead gekeken :D
die was wel lollig :D:D:D (ouwe thriller achtige film :)) |
ik kan niet geloven dat natural born killers er nog niet bij staat?!??? nuchter is die film al helemaal para... (y) :D
|
Cube...
die is echt zo vaagh.... echt een aanrader voor als je stoned bent of high ofzow... is psycho-thriller achtig :) |
Citaat:
Maar ik ben het dus eens met de RHPshow :) |
Citaat:
Pulp fiction ! |
half baked is echt gewoon te goed als je stoned bent .. serieus ik heb mij helemaal dood gelachen toen :d
|
(bijna) alle engelse-droge-humor-films/series
|
trainspotting
fucking amal |
Citaat:
btw stond r al wel bij;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik was zo knetter... :D |
Ali G die is zcker goed als je kneiter ben, spreek uit ervaring