![]() |
Wat voor Kledingtype ben jij :D
Nou eigenlijk is de titel duidelijk maar ik zal een beetje richting geven.
Ben je iemand die alleen Merk draagt of iemand die het niet boeit ...iemand met wijde broeken, of iemand met gebleekte broeken ofzo, blousjes of T-shirt's, Schokkende, mooi, zinnige teksten of gewoon NIKE .... Of van alles wat :rolleyes: Greetz (kunnen we je daarna lekker in een HOKJE stoppen :D) |
Merken boeien niet, hoewel ik verdacht veel overzeas-broeken heb (maarja, dat zijn dan ook zon beetje de enige mooie wijde broeken verkrijgbaar hier :D). Bandshirts.
Meeste kleding is zwart of donkerblauw. |
Euhm.. vanalles.. bij gelegenheid dure merken (natuurlijk wel trueë alto-merken).. Maar vooral veel 2e-hands..
|
tsja :s :confused:
|
Citaat:
|
Netjes/sportief.
|
Citaat:
|
Netjes/sportief.
Soms helemaal "gestyled", andere keer weer beetje nochalant. Hangt van m'n bui af:) |
Ow ik zelf ben een variatie :D maar meeste wijde hiphop broeken DUS GEEEN OVERSEAS en gewoon truien, en meestal beetje te grote blousjes ... heb 7 paar schoenen ...Standaart adidas (met streep) 3 paar skateschoenen (1 voor skateboarde andere 2 voor gewoon) 1 met van de domme wieltjes...:D (onder eeuwige bruikleen :D) 1 paar nette fila's en nike's dus kan overal heen :D:D (zo geld het ook voor overige kleren :D pas me aan)
Greetz |
combinatie : hardcore/emo/skate/alternatief-gedoe en net/kak
geen lelijke alto dingen als fluoriscerende veters in ieder geval |
persoonlijk BEN ik geen kledingtype..
wat ik draag: een beetje wijde(re) broeken, (niet wijduitlopend maar gewoon al wijd boven), hippie-achtige-shirtjes, vestjes, blousjes, woontruien, foute rokjes, gestreepte, gekleurde kousen, polo's, skateschoenen, doc martens, puma's. ehm.. ik hou van veel verschillende stijlen, ik vind de mode heel mooi en ik vind alternatieve kleding leuk. dus.. |
Veel zwart
blousejes, truitjes, rokjes, panty's Maar ik daar ook gewone spijkerbroeken die van onder een beetje wijd lopen. en vaak zwarte schoenen |
Ik ben roze.
|
Ik ben tegen kleren zoals Nike enzo. Ik vind veel geld betalen voor een merk erg. Ik boykot 'al' 'die' merken. Ik draag mutstrui-en en blauwe spijkerbroeken.
|
euhm ik draag nu in winter:
beetje rechttoe rechtaan merken: mcgregor scapa timberland (jas) tenson in zomer: polo scapa hugo boss en euhm nog vanalles wat ongeveer duw mij maar in 'n hokje hoor :P |
Styled/eigentijds.
|
Van net naar sportief naar modieus/trendy.
Alles wat ik ongeveer daarbinnen mooi vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
kuch kuch kakker kuch :D |
skate/hiphop/kak/joost
|
Wijde broek, skateschoenen, meestal strak tshirtje met vest erboven. Merk maakt mij niet uit, ik koop wat ik er leuk uit vind zien
|
kennen jullie adriaan?
..... |
Ik houd van apparte kleding.. maar wel netjes en een beetje sportief. En merk. Ik draag o.a. graag Gsus en Diesel.
|
Meestal sportief, met merken...Niet altijd ik val niet dood als ik iets 'merkloos' heb ofzo. Bekakt....denk aan burlington-sokken en blouse-polo-trui ofzo... :rolleyes: Soms wel een beetje sexy... :cool: Ligt een beetje aan m'n bui... Alles wat me bevalt trek ik aan.
Kuzzje IK ;) |
Citaat:
|
Ik ben olga in kleur *aldus de vrouw van de stofwinkel :|*
|
Ik ben *alto* :D :D :D
ik draag voornamelijk skate kleren |
Citaat:
|
als het maar zwart is, en met t-shirt/lonsleeves/sweaters, als er maar een band-opdruk op staat...
|
Citaat:
|
Ik ben gewoon mezelf :confused:
|
Niet-bal-afknellende broeken,
ruimzittende truien, adidas jasje of wit overhemd. adidas schoenen of globes :) Behoorlijk standaard dus :) |
draag alleen A
|
beetje van alles :confused:
|
Klassiek/netjes in de winter. In de zomer meer sportief/netjes.
|
draag alto/normaal achtige kleding
dus like in, spijkerbroekje, bandtruitje of dan weer een wijde broek/ normale trui in geen van beiden extreem |
Ik draag voornamelijk: wijde broeken, bandcapuchontruien, bandgirlies, vestjes, doc's..
Merken geef ik totaal niets om, hoewel bijna al mn broeken van Overzeas zijn.. maar dat komt omdat dr hier maar één winkeltje is dat koele broeken verkoopt, en ze verkopen (bijna) alleen maar dat merk.. |
Sportief..... Replay Diesel en gewoon leuke klere zonder een duur merk ;)
|
Citaat:
:D |
skater/slons. bijna al mijn kleren heb ik gekregen of geleend en nooit terug gegeven :]
|
meestal wijde broeken, heel veel hempjes/ t-shirtjes en daarover een jasje/vest, en heel soms een trui.
Ik geloof niet dat k aan merken doe. |
meestal wijduitlopende broekjes vink mooier dan rechtwijd zegmaar
capuchontrui of shirtje met vestje dr over maar ben ook gek op beetje lager uitgesneden dingetjes maar dat is meer als ik ergens heenga ofzow en dan met fliederfladder mouwtjes en frutsels enzow.. schoentjes -> neppe osirisjes of gallaz skateschoentjes en kheb ook nog ergens neppe docs staan doek alleen nie zo veel meer aan... jassen zijn vaak erg lang en redelijk netjes... heb nou een lange felrode ribjas met zwarte randjes enzow... verder vink rokjes geweldig maar heb ik dr nog maar een :D en alles met vrolijke kleurtjes en streepjes enzow is lief... |
skate broeken met of een polo of overhemd of een bandshirt/trui
(en sinds kort een fout kapsel waar je echt breezah tegen zegt :/) |
IK BEN EEN ADIDAS ALTO! :p
|
als het maar simpel is.. dus gewoon een broek (hoeft niet persé wijd te zijn), shirt en een vestje of trui...
|
bijna alles zwart, zwart met rood of zwart met paars. koop het meestal bij black widow in rotterdam, maar het boeit me niet of het van een ander merk is.
prop me maar in het wannabe-gothic-hokje :p |
heb niet 1 bepaalde stijl...
loop soms in een skatebroek en gekleurd vestje of bandtrui rond, maar heb ook dagen dat k een pak (als in; net vrouwenpak) rondloop. draag overigens wel heel veel de combinatie zwart-wit de laatste tijd, en anders zwart rood... vooral gestreept, zwart-wit gestreept truitje met 3 kwartsmouwen, zwart rokje en zwart-wit gestreepte kniekousen (etc.) *probeert uit te vinden hoe een shawl wordt gebreid om zo een zwart-wit gestreepte shawl te maken/breien* |
Ik ben een: ik-heb-wel-leuke-kleren-maar-ik-heb-nooit-zin-om-het-allemaal-aan-te-moeten-trekken-sochtends stijl, oftewel, tis allemaal veel te wijd en zit totaal niet netjes :| en ik draag heel vaak truien/shirts met een plaatsnaam erop, waarom weet ik ook niet. (dat zijn vooral ook grote tshirts, daarom juist :|)
|
Citaat:
Veel zwart met fluoriserende kleuren / gewoon felle kleuren.. Rokjes, Mini-rokjes, Lange rokken (bondage-rokken de gexste :)), wijduitlopende broeken, Wijde broeken.. Vaak panty's.. |
Netjes/stijlvol/altijd overhemd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |