![]() |
Na de middelbare school....
Wat gaan jullie doen na jullie examen??? Of wat heb je er na gedaan?
Ik ga dit jaar VWO examen doen, maar wat daarna komt weet ik echt totaal nog niet! |
Geneeskunde als ik wordt ingelood.
|
lerarenopleiding wiskunde
|
Ik heb heel mijn leven diergeneeskunde willen doen, maar daar ben ik maar vanaf gestapt.
Nu ga ik volgend jaar (als ik 6vwo door ben) HBO-v doen (de verpleging dus). Weet je ook niet een beetje welke richting je op wil dan? Wat voor profiel heb je? Ik zou gewoon eens wat gaan kijken op universiteiten, of misschien een ekertje een goed gesprek met je decaan? Niet dat die altijd wat weten, maar soms kunnen ze je wel een beetje op pas helpen. Suc6 met zoeken iig! |
Als ik dit jaar mijn examens haal (VWO), hoop van wel natuurlijk dan wil ik psychologie gaan studeren in Maastricht.
|
Ik heb eerst een half jaar de lerarenopleiding Duits gedaan, daarna een half jaar gewerkt en nu zit ik in de tweede van de pabo. Hierna wil ik het liefst Nederlands gaan studeren, maar ik denk niet dat dat er van zal komen...
|
Als ik mn examan havo haal ga ik vwo poroberen, en als ik dat dan ook nog haal (weinig kans) ga ik diergeneeskunde studeren (in utrecht, en als ik daar niet ingeloot word in belgie)
|
Ik wist het ook pas vlak voor m'n examens dus je hebt nog ff tijd ;)
|
Ik heb de vakantie gehouden en ben naar Praag verhuisd, waar ik nu de tweede maand Literaire Academie doe.
|
ik ga waarschijnlijk SJD doen.
|
Na mijn examen ga ik waarschijnlijk bouwkunde studeren aan de Tu/e. Maar ik twijfel nog, veel dingen trekken mij wel enigszins.
|
ik ben bezig aan mn 2e jaar hbo journalistiek
|
Ik moet volgend jaar nog een jaartje VWO en daarna ga ik denk ik Bedrijfskunde studeren.
|
Volgend jaar om deze tijd ben ik (als het goed is) bezig met de studie psychologie aan de RUG
|
Dit jaar doe ik mijn vwo examen en daarna vertrek ik als alles goed gaat naar Australie!!! Om te reizen en te werken, en het jaar daarna ga ik studeren, maar wat... er zijn zoveel leuke dingen... Klassieke talen, Frans, pedagogiek, Beleid en betrekkingen in internationale organisaties, etc.
|
Als ik dit jaar haal ben ik van plan elektrotechniek te gaan studeren aan de universiteit twente.
|
Mocht ik mijn eindexamen halen, dan ga ik, zoals het er nu voor staat, Nederlands en filosofie studeren. Maar gelukkig hebben we nog wel even voordat we definitief moeten kiezen :)
|
Citaat:
|
Volgend jaar zit ik in mijn eindexamenjaar, wanneer ik slaag wil ik naar de RUG in Groningen, archeologie.
|
he
Ik ben een meisje en ik weet al 5 jaar dat ik in de landmacht wil. het is misschien raar, maarja dat is nou eenmaal wat ik wil! |
ik weet het zo'n anderhalf jaar na het halen van mijn diploma nog steeds niet. ik heb in ieder geval echt geen in in 1 of andere hbo of universiteit studie waar ik me toch niet voor kan motiveren.
|
Tijdens de vakantie veel werken en dan rechten studeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nadat ik HAVO5 dit jaar heb afgemaakt waarschijnlijk een Informaticaopleiding aan een Hogeschool. Misschien nog VWO als ik nog zin heb om zoveel te werken. |
Ik ga misschien AI doen (zie hier)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |