![]() |
enge mist foto's
ik zag geen flikker gisteren toen ik naar huis reed , maar ik had wel m,n fotocamera bij me :)
dus maakte ik gelijk van de situatie gebruik , en heb een paar enge fototjes gemaakt :) hoop dat jullie ze leuk vinden http://www.saiyan-net.nl/dapo/fog/1.jpg http://www.saiyan-net.nl/dapo/fog/2.jpg http://www.saiyan-net.nl/dapo/fog/3.jpg doei doei :wub: |
Eerste twee vind ik wel wat hebben, sfeervol en creepy...Die laatste door die lichten niet echt. Bovendien zijn de foto's wat wazig.
|
dat komt door de mist ,
ik kan geen flits gebruiken want dan zie je helemaal niks , en zo blijft ie een beetje wazig . dit is het beste wat ik ervan kon maken :( |
Ik vind die laatste ook wel wat hebben, vind het sowieso heeeele goede foto's (y)
|
die eerste en tweede, zijn net beelden uit een of andere thriller-film. Mooi! (y)
Die derde vind ik minder, net wat noodels zegt, door de lichten |
De eerste twee zijn inderdaad het mooist, vind ik ook. In de eerste lijken de vier lichten net ramen in de huizen waarbinnen licht brandt (misschien is dat ook wel zo?).
Maar door de helheid ervan heeft de foto veel sfeer. Ghostbuster-achtig. :) De tweede is mooi omdat het een pas is dat ergens naar toe lijkt te leiden. Gevleugelde zinnen als de lampionnenoptocht van kwijnende zielen enz. schieten daarbij in het hoofd. En dat is altijd mooi. De derde vind ik minder omdat we daar dingen van onze moderne, overbekende, alledaagse samenleving zien. Welliswaar vervreemd, maar niet genoeg. LUH-3417 |
Ik vind de 2e heeeel sfeervol, mooi! (y)
|
(y) De 2e vind ik get mooiste, maar ze zijn echt heel cool :)
|
ik vind de 3e wel mooi, vooral dat licht
de 2e heeft wel iets engs |
Citaat:
|
Citaat:
bij de 2e niet aan een specifieke film, maar het zou zo een beeld uit een film kunnen zijn |
Is hier nog iets aan gephotoshopped?
Mooie foto's wel, goed de sfeer vastgehouden. Mooi... |
Citaat:
Mij doet die eerste denken aan Mulholland Drive :) |
die eerste en derde vind ik niet zo...de tweede daarentegen is heel creepy :) alleen jammer dat je je 'copyright' rechtsonder hebt...dat steekt zo boven al dat donkere uit =\
|
mja .. maar je moet het toch een beetje clamen he :)
er zit verder geen photoshopwerk aan/bij . behalve dat witte randje en de text dan . this jammer , maar de mist maakt de foto's ook een beetje "wazig" .. niet zo strak dus . maar goed .. vind ze zelf ook best leuk :) |
Juist die mist maakt het zo spannent
|
Ik vind vooral de eerste en derde heel mooi, hoe heb je dat eigenlijk gedaan met die lichten?
|
Ik vind ze erg goed gelukt. Vooral de eerste 2 omdat ze zoiets geheimzinnigs hebben. Maar de derde heeft eigenlijk ook wel iets. Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe je dat gedaan hebt bij die derde foto.
|
De eerste 2 zijn inderdaad erg mooi. De derde vind ik ook wel iets hebben, zo'n beeld dat voorbij flitst in zo'n film ofzo. Maar die vind ik niet echt super ofzo. Dus hou ik het maar bij de eerste 2 :P
|
ik vin het net van die exorcist foto's :D
mooi! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |