![]() |
Tip : Audioslave
RATM zonder Zack de la Rocha, met Chris Cornell, die we kennen van soundgarden hebben dus (zoals jullie wel weten denk ik) een band opgericht. De demo-cd viel al een tijdje te downen, maar nu is de cd ook uit (weet alleen niet of ie ook al te koop is).
Hij heet Audioslave op www.nothingvideos.com kun je als goed is een video downen. Het is een erg goede cd, met invloeden van RATM (muzikaal) en stonerrock + de soundgarden feel. Chris haalt ook veel uit met zijn stem, gaat van hoog naar laag enzovoort. Mooie cd. |
Een tip. Probeer dat niet van Kazaa te leechen. Ik heb ondertussen al zeker 25 keer hetzelfde loopje met 3 minuten stilte gedownload...
BLa. dat is kut. |
Ik vind hem nogal tegenvallen, er staan veel van die softie songs op, dat klinkt gewoon niet wetende wie er in die band zitten, dat moet rocken, springen, en niet huilen.
|
Ik download nu wat bij SoulSeek, alleen krijg ik dan 2 CD's al ik die zoek.
Dus, wat is het eerste liedje? Want dan kan ik de goede CD downloaden. (y) |
cochise is 1e nummer
|
Danke.
't Klinkt wel leuk. Beter als RATM vind ik. Maar ik vond die zanger ook K*T van RATM. Deze is beter (y) . |
jah heb ik vorige week geloof ik gehaalt weet nie meer of dat de demo of cd was ofzow maar ik heb het nog nie geluisterd...
|
Citaat:
Leg eens uit, waarom ben ik maf? :) |
Ik zag laatst dat nummer cochise op MTV, maar ik vond het niet bijster interessant.. stuk minder dan RATM
|
Ik vind audioslave ook wat tegenvallen.
Is gewoon Ratm maar dan met de stem van Chris Cornell. Had wel wat spectaculairders verwacht. Gewoon de gitaarloopjes van Ratm(die zelf nog minder als bij Ratm). Veel liedjes lijken op elkaar. |
Ik heb nu de hele CD. En de eerste 4 liedjes zijn erg leuk.
Vooral: "Gasoline" kan ik erg waarderen. (y) |
Citaat:
|
ik heb em al een tijd, redelijk goed album, staan mijn wat teveel softere nummers op jammer genoeg.. shadow on the sun is toch wel het sterkste nummer imo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |