![]() |
Wie moet de rol van professor Dumbledore (Perkamentus) overnemen?
Zoals jullie vast allemaal gehoord hebben, is vorige week zaterdag de acteur Richard Harris overleden, de man die professor Dumbledore in Harry Potter 1 (en 2) vertolkte. Aangezien Harry Potter in totaal 7 delen gaat tellen en Dumbledore in ieder geval nog voorkomt in de delen 3, 4 en 5 (verder weet ik nog niets), moet er iemand anders gezocht worden voor de rol. Welke acteur vind jij geschikt en waarom?
Zelf ga ik voor de acteur die Gandalf speelde in LOTR (ben z'n naam even kwijt). Waarom? Ach, het is een typische Dumbledore (vind ik dan). :) |
Er wordt gespeculeerd over Christoper Lee, Saruman uit LOTR.....
ach, het is bijna Ian McKellen ;) |
Carmen Electra
|
Ik was zelf uitgekomen op Ian McKellen of Christopher Lee. Christopher wouden ze daar eerst ook al voor hebben ja, maar omdat hij het te druk had werd-ie het nie. Daarom lijkt dat mij een logische keuze.
|
Ja Christopher Lee en Ian McKellen. Maar das alleen maar omdat zij lange haren en een lange baard hebben. Ik ga dan meer voor Ian McKellen denk ik, want die heeft echt zo'n wijs, vriendelijk hoofd..Maar Christopher Lee is ook altijd the badguy..
|
Ik stem op een digitale Richard Harris.
Christopher Lee zie ik overigens niet zo zitten. Hij is geweldig als slechterik zowel in LOTR als in Episode II en zou IMO minder goed overkomen als behulpzame professor. |
zouden jullie misschien plaatjes van die personen kunnen posten?
want eigenlijk ken ik al die mensen niet zo... :o |
ik zou het iig wel mooi vinden als ie perongeluk terugvalt in zn rol van Saruman en opeens allemaals Uruk-hai begint te fokken :D
|
Christopher Lee Als sauruman:
http://www21.brinkster.com/ieke/062201_saruman2_sm.jpg Ian McKellen als gandalf: http://www21.brinkster.com/ieke/gandalf.jpg Ik stem zelf voor Ian McKellen. |
heej khad ook ergens gelezen dat misschien de rol van Harry,
Hermelien en Ron zou worden overgenomen,.....kan dat? of heb ik gewoon grote onzin gelezen??? :o |
Citaat:
moeten ze niet doen... waarom zouden ze dan gaan doen?? ze zijn toch goed... @ieke, bedankt voor de foto's :) Christopher Lee zie ik niet zo goed, maar Ian McKellen ziet er wel uit alsof ie de rol van dumbledore kan overnemen |
De STAND-IN van Richard Harris, Harry Robinson, zal hoogstwaarschijnlijk de eer krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Ian McKellen idd wel goed.. hij ziet er echt superlief uit.. en ik vond die Dumbledore er ook altijd heel lief uit zien.. duzjah. |
Citaat:
|
Prins Bernard
|
Ik stem voor Ian McKellen. Hij rocks! Al vind ik het altijd jammer dat een rol over moet worden genomen door een andere acteur :(
|
Citaat:
|
Een echt goede vervanger vinden ze nooit, vrees ik (stem is anders, gezicht, enz.), maar het moet toch, dus ik denk dat idd die achteurs die Gandalf en Saruman spelen wel in aanmerking komen, vooral omdat de gezichten en de stemmen er aardig op lijken (en make-up doet wonderen).
|
ehm, misschien Ian McKellen hij ziet er echt uit als Perkamentus. Maar aan de andere kant zou ik misschien, als ik hem in die rol zou zien, iets hebben van: Heej, daar´s Gandalf.
|
Citaat:
zou wel jammer zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even serieus: ik zou het heel jammer vinden als de rollen van Harry, Ron en Hermelien opeens door anderen gespeeld zouden worden. Ik denk dat ik dan niet meer naar de films zou gaan... |
Misschien kunnen ze ook Sean Connery doen, die heeft nog nooit een tovenaar gespeelt enne dan ga je niet zitten kijken van daar heb je Gandalf of Saruman... En als de spelers vervangen worden is idd wel jammer, maar op zich zal ik wel naar de films blijven gaan denk ik...
|
Citaat:
De enige acteur Harry Robinson in de IMDb is namelijk zo'n zestig jaar geleden overleden. :D |
Citaat:
|
Citaat:
"Hee, Gandalf speelt mee in Harry Potter!" "Nee joh, dat is Ian McKellen als Dumbledore." "Huh?" |
Citaat:
Bron Harry Robinson: http://us.imdb.com/StudioBrief/2002/20021028.html |
ik heb ook gehoord dat de Harry, Hermione en dat andere joch ermee kappen na HP 3... volgens Chris Columbus om ze ff wat rust te gunnen ofzo :confused:
en dat ze groeien IRL is juist goed, tussen de boeken zit er steeds een periode van een jaar, en als ze elk jaar een film maken... <edit> hmmm niet elk jaar..., Prisoner of Azbakan staat voor 2004 gepland, vergeet bovenstaande <edit> |
kweenie.. maar het is wel stom als je zo'n serie films hebt.. en het zijn andere acteurs :(
|
gandalf uit lotr
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |