![]() |
snel moe
hallo mensen
wat kan ik doen aan moe heid? ik ben namelijk heel vaak moe terwijl ik toch goed en lang slaap ( ongeveer 9 uur per nacht ) ik heb geen pfeifer of zo iets. maar wat kan ik hier aan doen? veel liefs skaapie! |
Misn heb je hier wat aan..
http://www.forum.scholieren.com/sear...der=descending Uhm, kweet eiglijk niet wat je ertegen kan doen.. Misn proberen meer te ontspannen, op tijd stoppen als je moe bent, minder uitputtende dingen doen.. Dunno :o |
ik heb geen idee, als ik het wist zou ik het vertellen... ik heb hetzelfde :(
|
Regelmatig leven...'k zal eens zoeken zodra ik tijd heb (of zoek zelf ff, bij een zoekmachine, kun je wel sites met tips vinden, misschien helpen die?). Anders misschien eens langs de dokter oid.
|
Citaat:
|
Eet je wel genoeg ?
|
Misschien heb je (net als ik) te weinig ijzer in je bloed...Ik was ook heel lang moe, nu ook nog wel, maar ik slik sinds een tijdje ijzersupplementen, en dat helpt wel!
|
ik ga binnen kort wel even naar de dokter.
BEDANKT VOOR ALLE REACTIES! |
het kan ook door stress komen, kweet niet of je n rede hebt om stress te hebbe, maar ik ben ook voortdurend moe......komt door stress
|
er zijn aanvullende vitaminenpilletjes te koop bij de drogist die helpen bij het verminderen vermoeidheid.
Eet goed, gezond en gebruik zo nodig (vaak wordt dit in de winter gedaan omdat je dan minder weerstand hebt) aanvullende voedingssupplementen. |
Niet werken of naar school gaan en eens lekker een vakantie nemen.
groeten the conquer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |