![]() |
Wat doe je als je vriend met een ander meisje zoent..
..en het je 2 weken later verteld?
|
Dumpen!
|
'm een klap geven en m de deur uitschoppen om m vervolgens nooit meer een blik waardig te keuren...
Als ik een vrouw was natuurlijk ;) |
De drank naar keuze die dan voor je neus staat in zijn gezicht gooien (ik hoop koffie), zeggen dat hij je twee weken bedrogen heeft door niets te zeggen, en een verklaring eisen? Ik heb geen flauw idee hoe serieus je relatie is en wat zijn reden was iemand anders te zoenen. Ik weet alleen dat je niet meteen je vriend moet dumpen, als het een eenmalige vergissing was en het uiteindelijk beter is als jullie bij elkaar blijven. Is hij verliefd op haar, geef dan de moed maar op.
Cat |
dat weet ik niet, ik denk een knal geven, of jankend weggaan of... :confused: ik heb geen idee
|
Verrot schelden.. en als ik weer rustig ben.. verklaring eisen.. hoe of wat..
En als hij verliefd is bla bla bla.. uitmaken.. mja en anders.. moet me eigenlijk eerst overkomen :D |
uitmaken!!!!!!!!!!
|
kzou t meteen uitmaken...
hij heeft t 1 keer gedaan, maar toen zat t toch niet goed tussen ons... maarja maandje daarna hadden we weer wat met elkaar... kheb t zelf ook keertje gedaan, toenk t toch niet meer zag zitten.... maar we hebben nu bijna al jaar, en gaat allemaal nog goed.. |
eehhh maak er maar voor mij van als m`n meisje met een andere jongen zoent, eehhh dan zou ik het uitmaken.....meisjes zat op de wereld :)
ohja en die jongen tegen de grond aan meppen (y) |
jullie zegge allemaal uitmaken.. maar als het mij zou overkomen zou ik dat echt niet doen, gewoon omdat ik daar veel te zwak voor ben.... dat zal dan wel fout zijn, maar kan ik ook niet aan doen...
zelf zou ik er lang over praten en het hem nooit vergeven, maar wel bij em blijve.. (heb je natuurlijk wel de kans dat hij het nog een keer doet, maar misschien heeftie er van geleerd. en als jij nou een vriend hebt en die is in zijn vorige relatie vreemdgegaan, dan kan hij dat bij jou toch ook weer flikken als hij met jou begint. dus als ik dan opnieuw zou beginnen met hem zou ik doen alsof het nooit gebeurt was ofzo.. 'k weet niet of iemand dit laatste stukje begrepen heeft maarja.. ik ben slecht in uitleggen) |
Ik hoop dat het mij nooit zal gebeuren, dat is één ding...Maar ik zou nu ook niet durven zeggen hoe ik zou reageren als het me wel gebeurde...Ik denk dat ik wel genoeg van mijn vriend zou houden,om het niet uit te maken...Of ik hem ooit zou kunnen vergeven, weet ik niet, maar als hij er spijt van heeft, en er geen sprake is van liefde, dan tja, dan maak ik het ook niet uit denk ik
|
Boos worden... en niets meer zeggen tegen hem...
Of ik het uitmaak besluit ik later pas... |
Zou aan de relatie liggen. Met de vriend die ik nu heb (en wil houden ;)) zou ik het om die reden niet uit maken ('k denk toch niet dat hij het zou doen, maar goed), denk ik.
|
Als een meisje mij zou bedriegen dan heb ik meestal zoiets als boeien. Ik hou het gewoon aan om mee te tongen enz en verder ga ik vreemd. Als zij het niet serieus (de relatie) ziet dan doe ik dat ook niet meer. Just as simple as that....
|
Ik zou het uitmaken. Ik zou mijn vriend niet meer kunnen vertrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat ooit zou doen en als ie het dan wel zou doen is ie dus niet de persoon die ik dacht dat hij was. Ik zou me er vreselijk bij voelen en dat zou hij dan dus gewoon niet waard zijn. Ook al zou ik hem niet kwijt willen. Ik zou er niet mee door kunnen gaan, want ik zou dan echt ziekelijk jaloers worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja.. ligt eraan hoe serieus de relatie is, hoe mijn vertrouwen is na zijn stommiteit en wat hij ervoor doet om mij te houden...
|
Mijn vertrouwen zou dusdanig geschonden zijn (al helemaal omdat hij het pas 2 weken later verteld) dat ik het uit zou maken. Niet om het feit dat ik een dergelijke daad niet zou kunnen vergeven of iets dergelijks. Maar om het feit dat ik niet daarna elke avond zonder hem me wil zitten afvragen wat hij uitspookt en met wie. Ik wil mn vriend kunnen vertrouwen, en dat zou ik persoonlijk niet meer op kunnen brengen als hij zoiets deed. De relatie zou niet meer hetzelfde zijn en niet meer zo prettig zijn als daarvoor, en om die reden zou ik het vroeg of laat toch uitmaken. (Ik bedoel, ik zou het als ik heel veel van hem hou misschien nog wel proberen maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het niet vol zou kunnen houden en het alsnog zou uitmaken een tijdje later)
|
Ik zou trouwens het toch nog proberen wel aan hem overlaten, hij zal eerst even flink boeten voor wat hij heeft gedaan als in dat ik boos op hem zou zijn en hem even niet zou willen zien. Hij zou degene zijn die het weer goed zou moeten maken, dat zou niet van mij uitkomen.
|
Doodmaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat krijgt m,n vriendin dus nooit te horen ^_^' |
als 'k een vriend zou hebben (ben nl geen homo) zou 'k hem onder z'n balle trappen en dumpen ja
|
Ik denk dat ik het dan uit zou maken .. :(
|
Citaat:
|
Hmm, ik zou in eerste instantie megakwaad worden en hem daarna totaal gaan negeren denk ik...
Als ik wat rustiger ben een verklaring eisen.. en ik zou, hoe erg ik het ook zou vinden, het wel uitmaken. Het vertrouwen is weg lijkt me. Ik bedoel, je kan nog wel zo veel van iemand houden, maar als ie je ooit bedrogen heeft, ga je toch steeds stiekem denken dat hij het best wel weer zou kunnen doen. Je kunt hem wel vergeven, maar je kunt het nooit vergeten... |
zo'n egte bitchklap geven en dumpen..
|
hey,
ik zou het iig niet meteen uitmaken! eerst zou ik natuurlijk wel ff schrikken en ik zou idd wel boos zijn. ik denk dat ik hem dan even niet meer hoef te zien, maar daarna zou ik er wel over willen praten. Ik zou iig willen weten waarom die het heeft gedaan en met wie! want als het een goede vriending van me is (nouja als ze me zo iets flikt is het natuurlijk niet echt een vriendin maar ok) zou ik haar waarschijnlijk ook even niet meer hoeven te zien! en dan zie ik wel of ik het uitmaak of dat ik hem nog een kans geef! dat zeg ik nu maar ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik zou het eigenlijk niet precies weten. maar zoiets zal het wel zijn! KuzZzZz....... |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Kriemoon schreef: Als een meisje mij zou bedriegen dan heb ik meestal zoiets als boeien. Ik hou het gewoon aan om mee te tongen enz en verder ga ik vreemd. Als zij het niet serieus (de relatie) ziet dan doe ik dat ook niet meer. Just as simple as that.... -------------------------------------------------------------------------------- Haha, dus bij jou bestaat een relatie uit tongen? Erg diepgaande relatie dan ja... --------------------------------------------------------------------------------- Er staat tongen enz. Kwou het gewoon beleefd houden...... Moet ik alle details soms gaan vertellen ;) |
Erover praten.. Ik geef em nog een kans (mits het niet met bijv. mn beste vriendin is ofzo, dan zou ik hun allebei ditchen)..
Doet ie het dan weer, dan dump ik em.. Maar hij heeft t toch iig tegen je verteld.. dat is al iets.. Dan zou ik em niet meteen dumpen.. |
als het een 'serieus' lief was zou ik eerst boos worden,en dan verdrietig(:|) en dan vragen 'waarom' maar ik zou em niet direct dumpen.
|
Al zou dat bij mn huidige relatie gebeuren, dan zou hem een hoop nare dingen te wachten staan. Ik zou gewoon zooo boos en verdrietig worden dat ik zijn leven tot een hel zou maken en hij zou wensen mij nooit gekend te hebben... (weet dat dat niet zo aardig klinkt, maar vreemdgaan is ook niet aardig :p Ik kan daar absoluut niet tegen...)
http://www.smilies.nl/thefinger_red.gif |
Castreren.
|
en dat zegt de goeie fee........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meppen
|
Ik heb het om deze reden uitgemaakt met eerste "serieuse" vriendinnetje. Niet zozeer dat ik ermee zat dat ze met iemand anders gezoend had, maar omdat ze het niet had verteld en ik er twee weken later via vrienden achter kwam...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
------------ hmmz.. ik zouw me friendin dan eerst n tijd nie aankijke\negere.. en daarna n verklaring eisen.. maar ik vertrouw me vriendin voor 500%.. dus da zit wel goed.. :D weinig kans da 1 van ons ooit vreemd gaat :p |
Citaat:
|
In theorie: doodschoppen
In de praktijk: vergeven |
Hangt denk ik van de relatie af. Als je al een jaar een vrij serieuze relatie hebt, zou ik eerst heel erg boos worden en heel vaak excuses willen horen. Vervolgens vergeven. Als het nog maar een korte relatie is geen ophef over maken en gewoon zonder elkaar verder.
Ik denk overigens dat vreemdgaan sowieso een reden is om eens over je relatie na te denken. In hoeverre is het nog een goede relatie etc.? |
preventie
1 ik laat hem niet zonder argwaan uitgaan 2 ik hou hem tevreden me tmijn kus...we zijn gewoon te compatible 3 ik laat hem duidelijk merken dat als hij een ander kust, hij mij vaarwel kan kussen 4 ik vertrouw mijn vriend volledig ( hij is afhankelijk van me ;D) |
Hangt er natuurlijk helemaal van af wat de situatie/aanleiding en dat soort shit was, maar als mijn vriendin het zou doen zou ik 1x nog wel kunnen vergeven...als ze het maar niet te vaak doet :eek: (n) (n)
Tenzij ze eigenlijk toch niet zo lekker/leuk is en mij (waarschijnlijk) ook niet meer leuk vind zit er niks anders op dan uitmaken :confused: Want een relatie heeft eigenlijk weinig zin als je elkaar niet leuk vind..;) Genoeg (lekkere) meisjes dus dat is geen probleem :-) |
ligt er een beetje aan.
Ik zou eerst een joint draaien en er da met hem over praten. Misschien niet meteen, ik zou ook eerst woest worden of gaan janken ofzo. Maar daarna zou ik alles willen weten. Het ligt er heel erg aan met wie en of die daar ook wat voor voelt enz. enz. Maar ik weet ook niet hoe lang je al met hem gaat en hoe serieus het is... liefs |
ik denk een potje janken,
nah, ik weet wel zeker eigenlijk |
veel van jullie zouden het dus wel degelijk uitmaken... wel ik heb het zelf megemaakt, maar van mij was't eigenlijk een tikkeltje 'veel' erger... :(
mijn vriend had met zijn ex naar bed geweest toen we nog maar 1 week samen waren... dat ben ik echter 4 maand later teweten gekomen via mijn broer... die dat wist van mijn vriend zijn ex... ik was razend, en kdacht echt ook dat nooit meer goed zou komen, maar kheb hem nog een kans gegeven, aangezien dat hij er ook zo erg onder leed. nu zijn we ondertussen 6 maand en een beetje samen, da wijf bekijk ik nu wel niemeer, :p ma kzie hem nog altijd doodgraag en hij mij ook :) en btw, ik heb geen probleem hoor om hem te vertrouwen... :) tis dus allemaal goed gekomen :) suc6!! *dikke pieper* Kn0pje |
Citaat:
zoiets... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |