![]() |
Domino Day 2002
één keer per jaar issie weer leuk :P
|
nee man ikvind het echt niet cool ze hebben het wereldrecord toch al? of is ie weer ingenomen door china???
|
1 keer is zoiets leuk. Elk jaar niet.
Bah! |
idd , je kan kan er gewoon vanuit gaan dat ze het volgend jaar weer gaan doen , waarom zou je dan nu je best doen als ze het volgend jaar toch weer gaan verbreken?
eigenlijk zou er een soort saboteur tussen moeten zitten , dat het 10e blokje vast is gelijmd ofoz dat zou lachen zijn :) |
Citaat:
:D Dat zou wel echt gaaf zin ja :D :D. |
Ik vind het altijd wel grappig. Kun je naar kijken als er verder niets leuks op tv is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet de videorecorder maar weer klaar hoor :p
|
Citaat:
|
ach ja, ze proberen er elk jaar wel wat van te maken...
als ze et wereldrecord gewoon willen verbreken, maken ze natuurlijk gewoon één enorme rij van 30 miljoen steentjes, zonder moeilijke constructies.. maar ja, ivm sponsors kan dat niet natuurlijk:) ik vind et vaak wel mooi gemaakt, mooie constructies... alleen wel erg loos vorig jaar schijnt er een amerikaan te zijn weggestuurd omdat hij "niet de professionele instelling had die een dominosteenlegger behoort te hebben" dan vraag je je sommige dingen toch wel weer af:D mara ik zal dit jaar wel weer vergeten om te kijken |
de bouwwerken vind ik wel erg mooi maar het is zo saai
|
ik snap niet dat er mensen zijn die zin hebben om maanden lang te klooien met die pokke steentjes...
|
Zelfs mijn leven is niet zo loos dat ik twee weken lang duizenden domino-steentjes op een rij zet.
|
Ik vraag me af hoeveel je betaald wordt om die dominosteentjes op te zetten.
|
Citaat:
aan t begin van t jaar zochten ze nog vrijwilligers die zoveel maanden fulltime beschikbaar waren om steentjes te leggen:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |