Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   6 maanden samen, wat is leuk om hem te verrassen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=266804)

sase 02-11-2002 09:49

6 maanden samen, wat is leuk om hem te verrassen?

Mijn vriend en ik zijn in november zes maanden samen, en nou wil ik hem graag met iets verrassen. Een kado ofzo..wie heeft er ideeen? Hij heeft al een verrassing voor mij, zegt ie, dus ik wil iets goeds hebben! Heel erg bedankt...

berteltje 02-11-2002 09:58

Een weekendje Parijs als je veel geld hebt :)
Das echt zo leuk....

Als je minder geld hebt.
Misschien lekker voor hem koken, beetje romantisch
sfeertje en gewoon lekker knuffelen :D

StefanLovertje 02-11-2002 10:05

maak gedichtje ofzo voor hem.. ik heb geloof ik helemaal nix voor mijn vriend gedaan toen we een half jaar bij elkaar waren.. we waren niet eens bij elkaar, en nu is het were zo, als we anderhalf jaar hebbe istie er weer niet... maar ik ga wel romantisch nachtje voor hem organiseren.. dus misschien is dat wat?

Ilsje 02-11-2002 16:53

Citaat:

Kimry schreef:
Een weekendje Parijs als je veel geld hebt :)
Das echt zo leuk....

d8 ik ook aan :)

Roos 02-11-2002 17:29

Een hele dag inplannen met allerlei dingen.. maakt niet uit wat. Naar het strand, picknicken, uit eten, midgetgolfen, 's avonds een romantisch avondje bij jou thuis.. verzin gewoon een aantal dingen.

Je kunt ook een luchtje geven natuurlijk, maar het is veel leuker om zo'n dagje met elkaar leuke dingen te doen en te beseffen hoe leuk je het hebt met elkaar.

Chloe Siere 02-11-2002 17:51

ik heb geen idee...

maar zoek naar de honderden topics die al bestaan, misschien dat je daar wat leuks tussen vindt?

mijn vriend wou mij mee uit eten nemen als we een half jaar hadden (maar we hebben het gered tot de 5 maanden)

~*InDo SHorTy*~ 03-11-2002 14:33

Citaat:

sase schreef:
Mijn vriend en ik zijn in november zes maanden samen
ik en mijn vriend ook :D op de 14e om precies te zijn

logisch 03-11-2002 21:54

hahaha ik en mijn vriend ook!!! :D :D :D

SE 03-11-2002 22:09

Citaat:

~*InDo SHorTy*~ schreef:
ik en mijn vriend ook :D op de 14e om precies te zijn
Shadow Of Death\Jenny en ik op de 26e oowk n half jaar :D

aussiegirl 04-11-2002 04:36

M'n vriend en ik zijn de 11de al 11 maanden bij elkaar!! Gaaf he?? De elfde van de elfde maand zijn we elf maanden bij elkaar!! :)

Anyway, ik dwaal af geloof ik... toen m'n vriend en ik een half jaar bij elkaar waren, zijn we samen een dagje uit geweest. Gewoon simpel. Lekker naar een restaurantje geweest, naar de film, terrasje pakken in een stad/dorp waar we nog nooit geweest waren. We hadden een superdag.

's avonds weer naar huis, bij elkaar geslapen, en 's ochtends heb ik 'n romantisch ontbijtje voor 'm gemaakt!!

Doe gewoon iets leuks, iets liefs. Het gaat om het gebaar!!

Veel plezier!! :) Maak er wat leuks van!!

XxX Jolanda

Nigo 04-11-2002 06:37

6 rode rozen, die elk in het teken staan van een maand plezier/verdriet/enz :)

aussiegirl 04-11-2002 06:42

Jaaaah!! Das een goed idee prototype!! Das romantisch!!

6 rode rozen voor 6 geweldige maanden die ik met je heb doorgebracht... op naar de 60 rozen!!

:)

Gaaf!!! (y)

I'm a romantic......... :D

miro 04-11-2002 07:14

Ik ben vrijdag 6 maanden samen met mn vriend. We gaan uit eten, en misschien koop ik een kaartje nog voor m. Ik vind dat meer dan genoeg eigenlijk.

Optima 04-11-2002 09:57

toen ik het 6 maanden met mijn vriend had verbraken we de relatie

zeer luguber idee van ' vieren'

nu kunnen we onderhand weer ons 2 jarig bestaan vieren :0

dus alles komt uiteindelijk goed

ps 6 maanden is niets, dus ga geen gekke dingen kopen/ doen

Nigo 04-11-2002 21:41

Citaat:

aussiegirl schreef:
Jaaaah!! Das een goed idee prototype!! Das romantisch!!

6 rode rozen voor 6 geweldige maanden die ik met je heb doorgebracht... op naar de 60 rozen!!

:)

Gaaf!!! (y)

I'm a romantic......... :D

Yep, Don Juan kan nog wat van mij leren :cool: ;)

niksie 06-11-2002 15:40

En als je vriend jarig is?

Saffira 06-11-2002 15:50

Citaat:

Optima schreef:

ps 6 maanden is niets, dus ga geen gekke dingen kopen/ doen

'Niets.... niets' dat is wel wat overdreven, maar, nee. Het is niet echt lang. Dus ik adviseer om er niet al te extreem veel van te maken. En dat dan onder het motto van: 'als jij mij iets supersubliems geeft, voel ik me wel schuldig, maar niet verplicht om iets extreems te doen. Wacht maar tot we een jaar hebben.'

Maar goed. Het is natuurlijk aan jou wat je ermee wilt doen. Een romantisch avondje ofzo valt altijd in de smaak natuurlijk..

Saffira 06-11-2002 16:01

Maargoed, ik zit in hetzelfde schuitje, want ik had gister anderhalf jaar.... zucht.. wij vrouwen hebben het moeilijk.

eddie 06-11-2002 19:20

Citaat:

sase schreef:
Mijn vriend en ik zijn in november zes maanden samen, en nou wil ik hem graag met iets verrassen. Een kado ofzo..wie heeft er ideeen? Hij heeft al een verrassing voor mij, zegt ie, dus ik wil iets goeds hebben! Heel erg bedankt...
Hem niet verrassen :) (verwacht hij niet ;))

Sterrenkijkster 06-11-2002 20:57

als ik één jaar samen was met mijn vriend (nu wel al uit)
heb ik een boek gemaakt met per dag (of dagen)
een beschrijving wat we gedaan hebben,
met tekenningen, gedachten, foto's, gevoelens, dagboekfragmenten bij.

hij vond het prachtig...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.