![]() |
Haloween ressurection
Wie heeft deze film al gezien en wat vonden jullie ervan?
Ik persoonlijk vond hem wel goed, de effect waren niet te fake het viel niet op! |
Drie maal crap.
|
Vier maal. Busta Rhymes moeten ze opsluiten.
|
nog niet gezien, maar het belooft weinig.
haha, wel komisch trouwens..zag 2 nachten geleden dat kutprogramma op rtl4 met Beau Selecta van Erven Dorens...hadden ze het over deze film, lieten ze stukjes zien van Jason X..best wel lame :) |
De slechtste (horror)film die ik dit jaar heb gezien. Busta Rhymes zou moeten worden gestenigd.
|
Ik vond me eerlijk gezegd wel aardig..ben wel een beetje subjectief doordat ik de halloween theme zo tof vindt dat die elke scene goed kan maken ;)
Wat wel heeeeel erg triest was de verklaring waarom Micheal Myers nog leefde, dat was echt heel jammer.... |
Ontzettend voorspelbaar, maar wel lekker luguber :D
|
Hmmm, ik heb 'm een paar maanden terug in Amerika al gezien...af en toe crappy, af en toe creepy.
*****SPOILER***** Ik vond het wel erg lame dat Jamie Lee C. vermoord wordt! Dat kan niet! Dat mag niet! Ze behoort de enige overlevende te zijn :( |
Citaat:
En ik zat maar te wachten aan het einde in de veronderstelling dat ze nooit écht dood kon zijn en ze m wel weer ff een lesje ging leren...maar nee :( |
Citaat:
Verder is Halloween: Ressurection een belediging voor iedere echte Halloween fan en hij mist net als H20 de Halloween spirit. |
Shiiiiiiiiit ik had het niet eens in de gaten, sorry hoor! :D
|
Ik vond er niet veel aan.
**********Spoiler************** En ligt het nou aan mij of had het beginstuk waar Jamie Lee C. vermoord werd nou verder niks met de rest van de film te maken? |
Citaat:
was vooral om haar uit de film te schrijven |
Er was geen moment in de gehele film dat ik ook maar het gevoel van suspence had...... 1 keer schrok ik.... de rest van de film heb ik meer met mijn medegenooot af zitten zeiken....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |