Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Haloween ressurection (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=266810)

Noortje_S 02-11-2002 09:53

Haloween ressurection

Wie heeft deze film al gezien en wat vonden jullie ervan?
Ik persoonlijk vond hem wel goed, de effect waren niet te fake het viel niet op!

legatus 02-11-2002 12:35

Drie maal crap.

Uice 02-11-2002 13:24

Vier maal. Busta Rhymes moeten ze opsluiten.

empyrian 02-11-2002 13:44

nog niet gezien, maar het belooft weinig.

haha, wel komisch trouwens..zag 2 nachten geleden dat kutprogramma op rtl4 met Beau Selecta van Erven Dorens...hadden ze het over deze film, lieten ze stukjes zien van Jason X..best wel lame :)

Anonymous John 02-11-2002 21:18

De slechtste (horror)film die ik dit jaar heb gezien. Busta Rhymes zou moeten worden gestenigd.

Sithan 03-11-2002 22:12

Ik vond me eerlijk gezegd wel aardig..ben wel een beetje subjectief doordat ik de halloween theme zo tof vindt dat die elke scene goed kan maken ;)

Wat wel heeeeel erg triest was de verklaring waarom Micheal Myers nog leefde, dat was echt heel jammer....

Unexplained 04-11-2002 14:55

Ontzettend voorspelbaar, maar wel lekker luguber :D

Pan Am 04-11-2002 15:00

Hmmm, ik heb 'm een paar maanden terug in Amerika al gezien...af en toe crappy, af en toe creepy.

*****SPOILER*****

Ik vond het wel erg lame dat Jamie Lee C. vermoord wordt! Dat kan niet! Dat mag niet! Ze behoort de enige overlevende te zijn :(

Sithan 04-11-2002 15:38

Citaat:

ADHD schreef ... *!!SPOILERS!!* :

Ik vond het wel erg lame dat Jamie Lee C. vermoord wordt! Dat kan niet! Dat mag niet! Ze behoort de enige overlevende te zijn :(
*****SPOILER*****

En ik zat maar te wachten aan het einde in de veronderstelling dat ze nooit écht dood kon zijn en ze m wel weer ff een lesje ging leren...maar nee :(

Uice 04-11-2002 17:20

Citaat:

ADHD schreef:
Hmmm, ik heb 'm een paar maanden terug in Amerika al gezien...af en toe crappy, af en toe creepy.

*****SPOILER*****

Godver, SPOILERWARNINGS!!! :mad:

Verder is Halloween: Ressurection een belediging voor iedere echte Halloween fan en hij mist net als H20 de Halloween spirit.

Pan Am 04-11-2002 22:32

Shiiiiiiiiit ik had het niet eens in de gaten, sorry hoor! :D

Breg 05-11-2002 15:08

Ik vond er niet veel aan.

**********Spoiler**************

En ligt het nou aan mij of had het beginstuk waar Jamie Lee C. vermoord werd nou verder niks met de rest van de film te maken?

Uice 05-11-2002 15:59

Citaat:

Breg schreef:
Ik vond er niet veel aan.

**********Spoiler**************

En ligt het nou aan mij of had het beginstuk waar Jamie Lee C. vermoord werd nou verder niks met de rest van de film te maken?

*nog steeds spoiler*

was vooral om haar uit de film te schrijven

kHebTrekInWatLekkers 05-11-2002 17:02

Er was geen moment in de gehele film dat ik ook maar het gevoel van suspence had...... 1 keer schrok ik.... de rest van de film heb ik meer met mijn medegenooot af zitten zeiken....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.