![]() |
Aan alle gothics:
Als ik in gothic kleding loop en naar fairymetal luister, maar mezelf geen gothic noem, maar die stijl zie als onderdeel van mijn eigen stijl, ben ik dan nepgothic en zien jullie dat als belediging van jullie lifestyle? Toen ik een aantal jaar geleden velours jurken begon te dragen, kreeg ik namelijk kritiek van een aantal gothics op mijn school. Hoe denken jullie erover?
|
niet moeilijk doen, als jij toch lekker in die kleren wilt lopen, en die muziek wilt luisteren, waarom niet? Heb lak aan die gothics die jou bekritiseren.. Vrij zwak dat ze jou niet gewoon met rust laten, en je lekker je ding laten doen...
(btw, ik ben geen gothic ofzow hoor, maar ik wilde toch even reageren, want die reactie van die gothics op jou, vind ik vrij zwak...) Net alsof je alleen de kleren mag dragen en de muziek mag luisteren als je je echt aan alle "gothic-regeltjes" houdt.. :rolleyes: |
Het maakt me ook niet echt uit, ik ben alleen nieuwsgierig naar de reacties van echte gothics. Ik trek me meestal niet veel aan van dit soort kritiek, ik draag wat ik leuk vind, maar ik vind meningen hierover gewoon interessant,
|
fairymetal...wat is dát nou weer :|
Al die stijlen..het word me eventjes teveel,ik val in zwijm :| Leuk dat je even wil duidelijk maken dat je gothic bent. |
waarom moet je je daarom nou weer zo druk gaan maken :confused: (n)
|
Een woord . . . boeiend
maak je ergens anders druk over ipv in welk hokje je wel of niet past |
IK MAAK ME NIET DRUK!! Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik ben GEEN Gothic, Manga of Alto en Fairy(tale)metal is muziek wat mensen hier ook wel Gothic Rock noemen.
|
IK MAAK ME NIET DRUK!! Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik ben GEEN Gothic, Manga of Alto en Fairy(tale)metal is muziek wat mensen hier ook wel Gothic Rock noemen.
OKAY?!? |
moge je drol tot leven komen en je in het gelaat kussen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel fijn...
Terug naar onderwerp? Dat zou prettig zijn, want dit topic hoeft nu nog niet te worden gesloten. |
Citaat:
|
Citaat:
Want er zitten hier toch geen gothics,iedereen is hier zichzelf. |
Zie ook aantal fancy's geleden, veel felle kleurtjes (ben ik ook niet vies van) en pofmouwtjes, Pucca, haar in twee knotjes, roze wangetjes, beetje stripfiguur idee wel dus.
|
Citaat:
|
Ach, het bestaat nu al langer dan een aantal van mijn andere topics. Oh, behalve mijn vampiertopic, bijna vier pages! :D
|
Iets anders, waar luisterde die goths naar die jou toen niet mochten
|
Moet jij weten...
|
ik ken ze niet
|
poep zeg...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*lalalalala*
|
Je moet gewoon iedereen beledigen die buiten je hokje valt, zo hoort dat nou eenmaal. :rolleyes:
|
Citaat:
lijkt me duidenlijk... |
*blaat*
|
Citaat:
2. Je kan ook de "wijzigen" knop gebruiken ipv een nieuwe reactie te posten omdat je het woordje "OKAY" vergeten bent.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |