![]() |
tjaa...
Wat moet ik vragen voor de volgende config?
PIII 733 Aopen moederbord 192 (128+64) mb intern 20 gb hdd @ 5400 rpm 32 mb video kaart (agp) 48 speed cdrom modem soundcard 2X usb (optioneel) Key board 8X4X24 speed cdrw keyboard mouse monitor legale versie van win xp (home/pro) |
Ligt er ook aan hoe oud het is. Ik bedoel, nieuw in verpakking of 2 weken gebruikt, maakt toch wel verschil....
P.S. Is dit geen onderwerp voor HW? |
ja denk dat deze naar hw moet maar hoe doe ik dat.. FB?? :confused:
De spullen werken goed en zijn ongeveer 2-3 jaar oud |
Hopsaaaa... naar Hardware :)
|
Slijm, topictitel kan ook wat beter, slijmslijm :)
Ik kan dit absoluut niet inschatten maar ik gok op 250 euro max ongeveer (cd writer enzo) |
PIII 733
Aopen moederbord 192 (128+64) mb intern 20 gb hdd @ 5400 rpm 32 mb video kaart (agp) 48 speed cdrom modem soundcard 2X usb Voor dit geheel pass ik je 125 euro, als je niet te gek ver weg woont en ik het geheel eerst werkend kan zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
---> naar vraag en aanbod doorsturen dan maar :rolleyes:
okeey, ik denk dat de geboden bedragen wel ietsje naar boven mogen. probeer 200 euro voor de basis met 25+voor writer 5+voor keybord 5+mouse X+monitor (wat voor monitor:s) 75+ windows (mist legaal---> doos+boekje+cd) -de postbode- |
Verkocht voor 450 euro inc. alles :d (iemand interesse in win xp pro?) legaal
|
Citaat:
|
Had wat naast de prijs gemikt tov de andere...maar hoe heb jij dat in godsnaam aan 450 verkocht :cool:
|
:rolleyes: nou, wees trots. maar even voor de duidelijkheid je hebt er dus wel die monitor bij verkocht. dan is het logisch dat de prijs wat om hoog gaat. wat was het voor monitor???
aan wie heb je'm verkocht? - rijk werkend persoon --> nou, vooruit dan mag het - oude oma/opa ---> ga je schamen :mad: -de postbode- |
Citaat:
wat voor iemand laat zich zo oplichten? :p |
de monitor was een 107E (philips dus) met nog 1 jr garantie. En wat je zegt over dat het uit maakt aan wie je verkoopt, ik vind dat het niet uitmaakt. al verkoop is iets aan een blinde bijstand moeder wat ik voor meer geld aan een werkend persoon verkoop dan ben je niet bezig met een vrijmarkt imo dan zou je jezelf nog meer moeten schamen. ik ga nu btw 200 euro bijleggen en een nieuwe pc bouwen in een kratje bier. ik post wel wat op scholieren.com als ik hem af heb :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je zoiets koopt, moet je gewoon zorgen dat je verstand van zaken in huis hebt. Zoniet: eigen schuld, dikke bult. :) |
Citaat:
En als je d'r zélf geen kaas van hebt gegeten is daar altijd nog wel de familie-nerd die je kunt vragen te helpen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |