![]() |
Opgedragen aan Elena: "kort betoog"
vraag me niet waarom
om welke dingen het hier gaat neem me serieus denk alvoor je spreekt en loop niet uit de maat laat jezelf alleen in geval van onvree stel je toch eens voor elke vechter ene zwaard eigen, ja als in de nacht neem het op en sla als het lacht ergens zal je wonen in een krottich ondergrond klaag dan bij je godheid erbarm voor jou, gelogen laat me nu en hou je mond |
ik vind hem erg mooi, al snap ik er geen zak van?
|
Tja, duidelijk taal:)
|
is het autobiografisch? :)
|
Leert toch eens lekker lezen allemaal :) Zó moeilijk is deze toch niet? Magoed, ik zal alle lettertjes wel even vet gaan maken en in letterpunt 100 zetten dan...
|
Citaat:
En ik vind het een beetje onnodig om hierover door te draven zoals jij nu doet. (n) |
wat zette je ertoe om dit gedicht te schrijven>?
persoonlijk vind ik Vondel wel mooi. enne... ik vond het wel meevallen met dat doordraven |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=252943 (die link als verduidelijking, niet als mogelijkheid om te uppen ;)) |
:D Geweldig! :D
(sorry, ik moest hier even heel hard om lachen!) |
ok ok, na het lezen van die link begrijp ik het, en moest ik ook even heel hard lachen, begrijp nu je beweegredenen.
leuk gedicht! |
ok ok, na het lezen van die link begrijp ik het, en moest ik ook even heel hard lachen, begrijp nu je beweegredenen.
leuk gedicht! Citaat:
|
whahaha oooh jongen je maakt me dag weer goed
whahahahahhahaha je verdient een aai over je bolletje. lief, erg lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |