![]() |
Shandon in OJC Jonosh
8 november komt shandon in jonosh en dan moet iedereen naar jonosh komen!!!! en fuzigish komt in het voorprogramma!!!
zie: www.jonosh.nl www.shandon.it http://www.fuzigish.co.za/ |
:( das veelste ver weg voor me :| najah, heb ze al zo vaak gezien, maar het blijft toch wel een heel stoere band:) hopelijk komen ze ook weer in het noorden van het land optreden....
|
ik ga wel als het goed is
|
Citaat:
|
neej, k ga niett, k heb al afgesproken dattik naar de Tonies ga in de Buk in Heiloo.. waar ligt Schijndel eigenlijk..?!
|
schijndel? nah maybe... denk ut nie maar zou kunnen :)
|
om daar nou helemaal voor naar Schijndel te gaan.. ik ken die andere bands niet eens
|
Citaat:
|
roel was volgens mij ook van plan te gaan, en het is in het weekend dus misschien ga ik mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I love HEMA
en ik kom lekker niet/ |
ufke:
ja wij gaan vette band |
heb ze gezien vorig jaar, vette band!
|
schijndel?? ik dacht in asten
|
het is in heusden (gemeente asten)
hoe kom ik daar en hoe ga ik naar huis??? |
leuke band, teringvrolijke ska...
heb nog ergens een condoom van ze liggen :o maar vind ze niet zo geweldig dat ik door half nederland moet reizen om ze te kunnen zien,... :) |
Citaat:
|
up
de laatste bus van asten naar eindhoven gaat om 00:18 maar dat is best een end van de jonosh vandaan geloof ik.. |
Citaat:
(n)sukkol.. |
Citaat:
|
jep, ik kom ook :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en volgens mij moeten we dan door een donker bos liever niet dus |
ik ga ook :D en nee niet voor de muziek :p
gezelligheid en bier oleeee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook. Is maar een 10 min. fietsen of zo voor mij.
|
Citaat:
|
roel , hoe ga jij?
|
hallo?
ik bel wel ff.. |
oeh voel die spanning nu et bijna zo ver is
|
Citaat:
forummers die ik gezien heb - shadow of death (doh) - lammuh_eikol (doh) - vork - herojuana (doh) - hemaroids roady (doh) - stigmata 666 (voor de 1e keer gezien :D) - wwcwwww - ufke - paco de taco - raaah - ook harrie (sorry :o) - sjonnies en ik weet nie of ik nog mense ben vergete :D en ik heb een gesigneerde cd van the shandon aan de avond overgehouden :D *woei* |
Citaat:
he ufke en john hoe zijn jullie naar huis gegaan?? |
Citaat:
roel, els en john zijn bij jimmy blijve slape.. :D |
Citaat:
|
kvoelde me onveilig tussen al dat punk tuig :P
maarre twas weer pils in overvloed gezellig volk (y) |
Citaat:
t is oowk nie sow vaak da je 90% van jonosh inhoud kent.. :D was wel lache :D |
ik kende t meeste wel
op jou na |
[els speaking:] ik vond het ook wel cool. concert was echt heel vet (y) oh SE: ik vind jullie drummeneer toch wel aardig, meldt hem dat maar even :p ik heb heel veel forummers gezien en eh... me vreselijk vermaakt met SE pesten :D ik ben nog steeds brak van het bij-jimmy-slapen maar ik ben wel blij dat ik in ieder geval niet buiten hoefde te slapen. al met al: erg geslaagde avond. en dit vond ik ook nog cool: die meneer die op het laatst in zijn blote bast aan het "gitaarspelen" was op het podium :D:D
mijn slaapgebrek valt op... aan het verhaal hierboven valt geen touw vast te knopen, sorry :o |
Citaat:
|
ja was cool
|
ik ben ruud
maar kom nie zo vaak in jonosh hehe |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat: