![]() |
Scientist
As the clouds blacken the sky,
I can't help myself, wondering why. Why this feeling deep inside, Tears me up and makes me hide. Hiding for all fears in life, Pains me like a cutting knife. Now I see I'm on my own, Now I see I'm left alone. I must find my own way till the end, Without a wife, without a friend. This all makes me a pessimist, But that's the life of a scientist. |
1x up :p
|
mooi man!!!! moet je verder uit breiden, songtext van maken ofzo (y)
|
dit is niet autobiografisch is het wel? ik zie er namelijk weinig gevoel in...
[edit] ik bedoel dus: wat wil je hier nou mee zeggen? [/edit] |
Citaat:
Dansen op Papier? Dat betekent dus gewoon dichten. En dichten hoeft niet op gevoel te gaan, maar als je naar de eerste 2 alinea's kijkt, zijn die wel autobiografisch, alleen verzon ik dit gedicht op onzin, en wilde er dus maf eind aan breien vandaar... |
Citaat:
|
Citaat:
maar je liet het klinken alsof elk gedicht je emotioneel moet raken, maar dat hoeft lang niet altijd. Zolang ik m'n gevoel maar weg kan schrijven. De afstand nekt me... ik voel het aan ik zag haar komen.. maar nu alweer gaan het gaat niet goed maar het voelt zo goed ik moet haar zien ik moet haar spreken ik moet weten of ik iets beteken iets beteken in haar leven het lijkt me sterk het kan gwoon niet de vrouw waar ik van droomde is er niet voor mij het lukt allemaal niet ze blijft zo blij ze ziet niet dat het me aan 't hart gaat ze ziet niks als ik met 'r praat wat moet ik toch doen om dit te stoppen dit vind ik bijvoorbeeld beter werk van me |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |