![]() |
Zoppini armbanden
Dat zijn zilveren stretcharmbandjes en je kan er zelf symbooltje op laten zetten. Die moet je apart kopen.
Kijk anders op deze site voor meer duidelijkheid. http://www.zoppini.nl/zoppini/index.html Mijn vraag, wat vinden jullie er van ? Ik vind ze helemaal geweldig en ik ga er zeker eentje kopen binnenkort. |
ze zijn wel mooi jah..
|
Zijn wel koel.. maar niet echt bijzonder vind ik..
|
Het idee is leuk, maar ik vind de dingetjes die je erop kunt laten zetten een beetje te kitcherig (?).
|
Echt van die prullaria (? :D) die je op de kermis kunt winnen.
|
Ze zijn koel!!
|
ik vind ze wel leuk!
|
verschrikkelijk. ieeuw
|
ik zag laatst in.. de fancy staan, vind ze erg leuk.. alleen duuuuuur?!!? Ze zien er vrij "goedkoop" uit.. entoen ging ik op die site kijken, betaal je voor sommige soorten per schakeltje 17 euro ofzo..
|
wel cool,
die plaatjes zijn wel minder |
Ik vind het niet super eigenlijk, beetje van die kermisdingen inderdaad, al helemaal die hondjes erop, of je naam (n). Dat soort armbandjes trekken ook altijd die haartjes op je arm mee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gestoorde gekken,die zoppini's :|
10 euro per armband en dan nog eens minimaal 13 euro nog wat per schakel...pff dan zal je maar een naam hebben met de hoeveelheid letters als..eh cemetaryslut. :| |
Ik vind ze niet zo heel leuk..
|
een nietszegend cadeautje voor een vage vriendin die jarig is...
|
Ontzettend duur!
|
Citaat:
|
Hmm nee ik vind de sieraden die ik nu hebmooier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: http://www.phusion.nl/project/protot...ieren/fout.gif |
Blegggggggggh
|
A) Fucking lelijk
B) Fucking duur Dus... Neeh (n) |
Citaat:
|
hmm, niet mijn smaak..
|
te kitcherig...niet mooi dus en te duur.
|
Ik vind ze zonder die plaatjes denk ik wel grappig. De mannancollectie vind ik leuker dan de vrouwen! :o
|
ik vind het kei lelijk... wel multifunctioneel: als je mouwen te lang zijn kun je ze als hippe mouwophouders ( :confused: ) gebruiken :rolleyes:
|
b r a k
leuk joh, iedereen dezelfde armband, MAAR , LET OP, met andere inzettingen. net als tamagotie, ieder beestje is anders. :p |
duur. en een beetje kitcherig.
als zon normaal bandje 50 cent was, en zon steentje 1 euro had ik er misschien een gekocht, met bloemetjes. |
kvind het niks....
ontzettend duur(n) |
'k vin er niet zoveel aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |