![]() |
gewicht-menstruatie
is het echt zo dat je meer weegt wanneer je je maandstonden hebt?
hoeveel dan ongeveer? |
Of je echt meer weegt, weet ik niet. Maar het is wel zo dat je vlak voor je menstruatie veel vocht vast houdt. Daardoor krijg je een opgeblazen gevoel, en wordt je onderbuik iets dikker. Als je menstruatie goed doorzet, wordt dit weer normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
ook eet ik altijd veeel meer wanneer ik ongesteld ben (chocolaaa ;)) maar ik weet niet of je daar meteen ook veel zwaarder van wordt. nouja, probeer het eens uit, houd eens bij hoeveel je voor, tijdens en na je menstruatie weegt. |
Citaat:
2: Bij ernstig ondergewicht kan de menstruatie uitblijven. Als de vrouw weer aankomt in gewicht, komt de menstruatie weer op gang. |
Het is in ieder geval zo dat het lichaam vlak voor de menstruatie veel vocht vasthoudt, wat ook te zien is aan het gewicht ... maar hoe veel zwaarder je dan bent verschilt volgens mij per persoon, ik had toen ik ( nog ) ongesteld werd een verschil van 2 kg, maar die kwamen er echt in de loop van EEN nacht er bij :eek:
|
Citaat:
op deze manier slaat mijn post ook inderdaad helemaal nergens op :D |
t is toch ook zo dat als je te licht ofzo wordt dat je menstruatie ophoudt:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |