Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   weet t allemaal niet meer... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=267394)

simple creed 02-11-2002 20:26

weet t allemaal niet meer...

Hmm.. ik ken hem al een paar jaar.. eigenlijk al wel veel langer. Hij is mijn buurjongen. Dat wil zeggen hij woont 1200 meter verderop maar er zitten maar 3 huizen tussen. Ik heb hem dus al een keer eerder leuk gevonden maar dat ging weer over. Nu vind ik hem sinds 17 augustus (hadden toen feest van de weg) hem alweer leuk. Maar nu zit hij dus ook nog bij mij in de klas. Ik zie hem nu dus vet vaak. Ik weet niet wat ik nu moet. We doen gewoon heel aardig tegen elkaar en praten wel veel enzo maar ik heb het gevoel dat hij meer een vriend is dan dat er echt iets meer tussen ons komt.. als ik hem sms stuurt hij ook niets terug... maar ik denk dat hij komt doordat hij zich op die manier niet kan uiten. Zo is hij... Maar ondertussen ik hoop zo dat hij toch wat meer voelt voor mij.... Maarja het zal wel bij vage hoop blijven...

DEChengst 02-11-2002 20:31

Simpel actie ondernemen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Het is misschien een cliche maar daarom niet minder waar. Als je niks doet heb je later er misschien spijt van. Dat lijkt me iets dat je helemaal niet wil.

Gothic 02-11-2002 20:50

praat er eens over, dat kan namelijk met een vriend...

Lonestar 02-11-2002 21:24

Citaat:

Gothic schreef:
praat er eens over, dat kan namelijk met een vriend...
Idd Praat er over. Met hem of met een vriendin die misschien met hem kan praten en dan misschien er achter kan komen hoe et van zijn kant is.

veel suc6,

greetz

M@rco 02-11-2002 23:35

Citaat:

simple creed schreef:
als ik hem sms stuurt hij ook niets terug... maar ik denk dat hij komt doordat hij zich op die manier niet kan uiten.
Of hij heeft geen beltegoed. :D :D

Maarreh, anyway... idd, je kan denk ik het beste met hem praten. Als je dat níet doet weet je zeker dat het bij vage hoop blijft...

Lethalis 03-11-2002 01:24

Praten helpt idd. Weten wat je wil ook.

simple creed 03-11-2002 11:26

hmmm.... hijs eigenlijk nog beetje vage vriend enzo.. met hem praten... tja ik weet t niet hoor.... ik bedoel ik zie hem dan elke dag nog.. ook al is het nee..

DEChengst 03-11-2002 11:52

Citaat:

simple creed schreef:
hmmm.... hijs eigenlijk nog beetje vage vriend enzo.. met hem praten... tja ik weet t niet hoor.... ik bedoel ik zie hem dan elke dag nog.. ook al is het nee..
Als je niet bereid bent om het risico te lopen te verliezen zul je ook nooit winnen.

PardonMe 03-11-2002 14:20

Citaat:

simple creed schreef:
Maar goed, als je niks tegen m zegt erover, blijf je er nog mee lopen, heb je alsnog "Nee'' en zie je hem toch nog elke dag...

Ik zou er met hem over gaan praten.. jullie zien elkaar vaak dus vast wel een keer een moment voor een serieus gesprek.. Als vrienden lijkt me dat toch mogelijk..?
Zeg m gewoon wat je voelt, nee heb je, ja kun je krijgen...

simple creed 03-11-2002 14:33

gaat t erover denken ofzo...

moenbase 03-11-2002 14:34

Wil je graag een jongen die géén lieve smsjes stuurt? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.