![]() |
Wat is dit???
Iemand die heel agressief word voor het minste, iemand die liegt over kleine domme dingen ("ik ga kempo doen, ik moet gaan werken en ik zit nog in t leger" terwijl hij met al die dingen al lang is gestopt), iemand die meisjes aan t lijntje houdt (onder andere ikke, die hij oooh zo graag zag), ze volledig rond hun zijn vinger draait, gewoon omdat hij kickt op de aandacht en zich anders niet gelukkig kan voelen en iemand die snel opgeeft...
Wat heeft die in godsnaam? (en zeg nu ni: " t is een player :rolleyes: ) Iemand die t weet? |
Citaat:
|
Misschien omdat hij in de knoop zit met zichzelf :rolleyes:
|
Citaat:
Hij ging echt wel ver hoor.... in zijn liegen, in zijn bedriegen, en in zijn superagressief gedrag... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is echt een verlatingsangst vorm.
Hij kickt op de aandacht en de 'macht' ofzo die hij erdoor krijgt. |
Citaat:
|
Spreek hem er op aan. Laat hem duidelijk merken wat jij er van vind. (desnoods in brief vorm zodat hij niet pissig kan weglopen en niet kan onderbreken ofzo)
Confronteer hem er gewoon mee. Houd hem eens de spiegel voor. Laat hem merken wat hij je aandoet. Misschien dat hij dan zelf inziet dat hij iets fout doet. En misschien zelfs in zo'n mate dat hij er professionele hulp/ondersteuning voor nodig heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |