Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Wat is dit??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=267408)

-Meisje- 02-11-2002 20:42

Wat is dit???

Iemand die heel agressief word voor het minste, iemand die liegt over kleine domme dingen ("ik ga kempo doen, ik moet gaan werken en ik zit nog in t leger" terwijl hij met al die dingen al lang is gestopt), iemand die meisjes aan t lijntje houdt (onder andere ikke, die hij oooh zo graag zag), ze volledig rond hun zijn vinger draait, gewoon omdat hij kickt op de aandacht en zich anders niet gelukkig kan voelen en iemand die snel opgeeft...

Wat heeft die in godsnaam? (en zeg nu ni: " t is een player :rolleyes: )

Iemand die t weet?

mathfreak 02-11-2002 20:54

Citaat:

-Meisje- schreef:
Iemand die heel agressief word voor het minste, iemand die liegt over kleine domme dingen ("ik ga kempo doen, ik moet gaan werken en ik zit nog in t leger" terwijl hij met al die dingen al lang is gestopt), iemand die meisjes aan t lijntje houdt (onder andere ikke, die hij oooh zo graag zag), ze volledig rond hun zijn vinger draait, gewoon omdat hij kickt op de aandacht en zich anders niet gelukkig kan voelen en iemand die snel opgeeft...

Wat heeft die in godsnaam? (en zeg nu ni: " t is een player :rolleyes: )

Iemand die t weet?

In feite geef je zelf al het antwoord. Hij wil aandacht hebben en probeert dat op allerlei manieren te krijgen. Mogelijk is hij bang om genegeerd te worden door anderen en probeert hij die angst door zijn gedrag te maskeren.

lady_x 02-11-2002 20:55

Misschien omdat hij in de knoop zit met zichzelf :rolleyes:

-Meisje- 02-11-2002 20:57

Citaat:

lady_x schreef:
Misschien omdat hij in de knoop zit met zichzelf :rolleyes:
Dus gij vindt da normaal?
Hij ging echt wel ver hoor.... in zijn liegen, in zijn bedriegen, en in zijn superagressief gedrag...

-Meisje- 02-11-2002 20:58

Citaat:

mathfreak schreef:
In feite geef je zelf al het antwoord. Hij wil aandacht hebben en probeert dat op allerlei manieren te krijgen. Mogelijk is hij bang om genegeerd te worden door anderen en probeert hij die angst door zijn gedrag te maskeren.
Ahum... en heeft da ne naam? Soort faalangst? Psychose? Schizofrenie :-S

Dusjcrib 02-11-2002 21:22

Citaat:

-Meisje- schreef:
Ahum... en heeft da ne naam? Soort faalangst? Psychose? Schizofrenie :-S
verlatingsangst.. zou het kunnen zijn

-Meisje- 02-11-2002 21:43

Citaat:

Dusjcrib schreef:
verlatingsangst.. zou het kunnen zijn
Ok, en dan? Is dit ernstig? Allez, moet dit psychologisch behandeld worden? Volgens mij is er echt wel een grooooot probleem hoor... :(

MazeMouse 02-11-2002 21:46

Het is echt een verlatingsangst vorm.

Hij kickt op de aandacht en de 'macht' ofzo die hij erdoor krijgt.

-Meisje- 02-11-2002 21:52

Citaat:

MazeMouse schreef:
Het is echt een verlatingsangst vorm.

Hij kickt op de aandacht en de 'macht' ofzo die hij erdoor krijgt.

En hoe geraakt ge der vanaf? Via een psycholoog? Hij is echt altijd heel agressief en houdt iedereen voor de zot... Mij omdat hij me niet wilt verliezen, en zijn ander lief omdat hij er mee wil blijven 'spelen'... Hij heeft ook nog andere meisjes gehad terwijl ik samen was met hem.... En hij liegt over domme dingen tegen zijn lief nu... Zijn lief weet er nu trouwens van, dus de bom gaat hier binnenkort wel barsten...

MazeMouse 02-11-2002 22:06

Spreek hem er op aan. Laat hem duidelijk merken wat jij er van vind. (desnoods in brief vorm zodat hij niet pissig kan weglopen en niet kan onderbreken ofzo)

Confronteer hem er gewoon mee. Houd hem eens de spiegel voor. Laat hem merken wat hij je aandoet. Misschien dat hij dan zelf inziet dat hij iets fout doet. En misschien zelfs in zo'n mate dat hij er professionele hulp/ondersteuning voor nodig heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.