![]() |
Ik heb een SCHEFE
Hallo
Ik heb een probleem, mijn piemel loopt een beetje scheef, hij begin boven (bij de eikel) heel smal, en eindig heel dik onder, volgens mij komt dit door het mastruberen kan dat?? zijn er meer jongens die dat hebben?? het is verder niet vervelend ofzo maar als ik sex heb gaat het meisje zo RAAR *(van links naar rechts*) heen en weer Omdat hij dus zo scheef is, naja en het mastrubeert ook wel moeilijk, nee verkeerd gezegd ik bedoel het mastrubeerd wel RAAR ,.... ok M@ZLL :confused: :mad: |
ja :rolleyes:
maar dat zie ik alleen als ie stijf is |
Kun je misschien een foto posten?
We kennen je toch niet en dan kunnen we het zelf zien |
Citaat:
zou wel lache zijn, maar dan sluiten ze 't topic denk ik |
Als je nu even toezegt,
dan mail ik je met mijn e-mail adres, en dan kun jij me terugmailen met die foto?! |
hehe post die foto maar niet hoor...stelletje fagg0tz :D :eek:
|
Citaat:
*roept* Oh Koen, waar ben je? :D |
Wat nou scheef, what the hell maakt dat uit? Als het ding zijn werk maar doet, dáár draait het om!
Ripper :D |
Citaat:
Citaat:
|
natuurlijk komt dat door het mastruberen ;)
|
Citaat:
Of voor een close-up die zo dichtbij is dat je er geen leuter meer in ziet? :D |
:d
|
k kan m wel rechtzetten :p
|
Citaat:
Pas op straks ga ik ook nog roepen dat ik een scheve heb trouwens, je hoeft me niet meteen voor sigaret uit te schelden DarkRaven als ik om de foto van een pik vraag! |
okee nou dan zal ik maar even antwoord geven: een scheve penis schijnt niet raar te zijn. Maar zoveel verstand heb ik daar niet van :confused: :D
Verder kan ik niet ruiken of dit nou serieus is of niet, maar de reacties gaan iig nergens over. Bij bezwaar moet je maar mailen, maar nu sluit ik 'm. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |