![]() |
Perfectionisme
P reekt lang van ochtendlicht tot donkerlaat
e n kent geen mededogen r oept hard en wreed waarvoor ze staat f acade van onzekerheid steeds weer in meegezogen e n al tracht ik in gedachtengangen c irculair de open deur te vinden t ot de wereld, van bereikbare verlangens i k ben van haar niet los te krijgen o p haar breekbaar rug gebonden, open steeds haar wonden n eem haar doelloos, gekozen pad en leef i k met haar in gevangenschap s teeds weer dezelfde trap en treden m et haar latten hoog, loop ik niet mijn eigen weg , maar streef e n streef tot dat ik niet meer leef. |
Citaat:
jeeeeej mar hoe krijg je het voor mekaar, deze is ook al zo mooi en zeker af als gedicht waarbij alles gezegd is. toppertje van een toppertje :D kussSS (L) ps: die andere 2 lees ik nog hoor :D tot snel |
Jammer van die spaties, anders was het mooier geweest. Toch (Y) :)
|
Ach, niemand let er anders op, maar het was danwel genoeg geweest om er bij te zetten dat het om een acrostichon ging. Dit leest hinderlijk.
|
Citaat:
aansteller :P geef liever een reactie op het gedicht lijkt me zo, niet dan |
Citaat:
Denk het inderdaad ook... |
Citaat:
|
Citaat:
tot hier en niet verder |
Citaat:
|
Citaat:
tacidvs mag ook reageren op de opmaak van het gedicht, die ook belangrijk is, net als de inhoud. Dat deed ik trouwens ook. ;) Omdat ik het gedicht nu pas echt goed gelezen heb, ga ik nu pas reageren op de inhoud: het is echt af, en ik kan er niets meer aan toevoegen... hoe verzin je het weer! (L) |
Citaat:
|
Citaat:
ja en inhoudelijk dan ? je bazelt te veel, inhoud is veel belangrijker |
Citaat:
waar heb je het over ? als FB voeg je niks toe met zo een reply hoor lijkt me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vind ik ook, maar ja dat doen jullie wel vaker, is niet netjes |
Citaat:
idd. erg jammer dat het nu zo'n chatconversatie is geworden. Ik vind het niet erg om kritiek te krijgen over de stijl, vorm, ritme etc, Als iemand daar iets over kwijt wil, dan stel ik dat op prijs. (hoort idd ook bij het gedicht.(al vind ik het wel fijn dat het gedicht niet eenzijdig wordt belicht). Dat ik er niet bij heb gezet dat het een acrostichon is, ik heb niet voor niets een "lampje" toegevoegd...laat de lezer maar eens ontdekken en denken, en niet meteen het idee in de schoot geworpen krijgen. Het was misschien wel duidelijker geweest, als ik het er bij had vermeld, maar moet het allemaal zo duidelijk worden weergegeven?;) Zo dat wou ik er even over kwijt.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |