![]() |
Mijn schuld (ik heb jullie hulp nodig)
Mijn schuld
Gedachteloos, gevoelloos in een kamer, even koud als jouw woorden. (Mijn ogen dwalen over jouw geschreven zinnen) Onder een eeuwige deken van stil benauwend zwart stokt mijn adem. (Jouw ogen flitsen rechtstreeks door mijn hart) Jij hebt kunnen kijken in de spiegel van mijn ziel je hebt kunnen ontdekken (Wij hebben verloren beloftes zijn verbroken) Het is mijn schuld dat onze vriendschap viel. ------------------------------------------- Heel graag commentaar, ik wil hem namelijk inleveren voor een poeziewedstrijd (met als thema vriendschap...). Alle hulp is welkom :) Thnx alvast! En ja, ik heb hem al eens eerder gepost... XXXXX Fannie |
Mooi gedicht, maar wat is de betekenis van de zinnen tussen haakjes? Horen ze er bij of juist niet? Als ze er bij horen, zou ik ze cursief zetten, dat is mooier, maar de zinnen staan dan nog steeds wel apart.
Wat voor wedstrijd? |
Help jezelf en je wordt geholpen. Ik ga toch lekker geen inspanning leveren om jou te laten meedoen met een wedstrijd? Ben je helemaal belazerd?
|
Citaat:
|
Ook al niet, dat is namelijk ook hulp.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil alleen horen of jullie het goed bij het thema vinden passen (gaat het genoeg over 'vriendschap'?) en wat jullie van het gedicht vinden, that's all... |
Ik ben niet hypocriet, ik geef eerlijk antwoord op een eerlijke vraag. Ze geeft zelf aan dat het voor een wedstrijd is, waardeer ik. Maar ik ga niet haar helpen een wedstrijd te winnen, 't is geen teamsport.
|
Citaat:
lies |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |