![]() |
Erectie=Omhoog?
Staat jullie penis ook echt omhoog als je een erectie hebt?
Bij mij niet, hij staat gewoon recht vooruit :) Is dit normaal of moet ik mijn potentie eens gaan trainen (hihi) :) |
Alleen als ik mijn hand open, hem aan de onderkant om mijn stijve worst haak en dan mijn arm- en schouderspieren mijn arm omhoog laat trekken.
|
Hij kan omhoog staan, recht vooruit, of naar beneden, dat is gewoon bij iedereen verschillend.
|
Citaat:
... wat 'n omschrijving... :eek: :p |
LOL
Hmz volgens mij kan t allemaal... Is bij iedereen verschillend I guess (mag er natuurlijk als meisje zijnde niks over zeggen maar toch) |
hmm, die van me vriend staat altijd recht omhoog... tegen zun buik aan weet je wel, als ie stijf is L:S
|
lol dat heb ik alleen als ik op mijn rug lig ;)
|
*denkt na over vriend* mmm... inderdaad toch wel behoorlijk hoog.. niet recht vooruit.. alleen als ie er in de douche een handdoek aan hangt :o :D
|
:D toch praktisch.
|
Recht vooruit? Cool :D Volgens mij hebben niet veel mannen dat...bij de meesten staat hij vrij steil schuin omhoog, en een hoop jongens hebben een afwijking naar links of rechts...links is geloof ik in de meerderheid
|
klopt, want rechtshandigen zijn meestal linksdragend en dat schijnt de boel weer te beinvloeden. (bla-bla-bla)
Mijne is mooi recht. :) |
Ik gok dat mijn penis in erectie ongeveer 20-25 graden omhoog staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij maakt toch wel een hoek van zo'n 87,6 graden met mijn buik als ie hard is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms is het recht vooruit, soms dus in die kleine hoek omhoog. Maar, geen nood, alles blijft redelijk flexibel stuurbaar in vele richtingen :D |
Citaat:
*trekt een heel raar gezicht* |
sytrax tegen de buik aan????????
jah als die ligt mah als die staat toch niet :| |
hij staat behoorlijk rechtop jah... bijna tegen m'n buik enzo :eek:
|
zo he ben ik even blij met mijn erectie
recht vooruit aan de top!!! blijkt toch wel veel verschil in te zitten trouwens |
Citaat:
|
Bij mij staat hij ook aardig naar voren. Niks om je druk over te maken iig. Geen een penis is hetzelfde hé.
|
Citaat:
|
Bij mijn vriend staat ie recht vooruit. Vind het er altijd wel grappig uitzien zo'n paal dat voor zich uitwijst :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah :D
Zo ongeveer een hoek van 90 graden :D |
Citaat:
|
Citaat:
das elke pik toch?:| |
Citaat:
|
:d:d:d
|
Citaat:
ios dat elke pik zo? |
Hoe stijver hoe minder flexibel he ;)
Maar ik kan t nie echt vergelijken want da andere is al 10 maanden geleden en dat wil ik t liefst uit mijn geheugen verbannen :S |
Citaat:
ik vraag me 2 broers wel eens of ik ff mag voelen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zo heb ik hem nog nooit gezien maar denk wel dat t voorkomt* |
die van mij staat ongeveer op half 2 (kijk maar op de klok en dan weet je hoe hij staat
http://home01.wxs.nl/~ven00939/smillies/bigok.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
45 graden omhoog, lichte afwijking naar links
|
/ <-- in ieder geval nie zoals dit streepje :D
meer vooruit dan omhoog |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |