Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   mijn grote liefde (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=268248)

wouter1 03-11-2002 16:34

mijn grote liefde

hallo iedereen kan er iemand mij helpen! wij houden echt zielsveel van elkaar he ik en jessy maar wij hebben in probleem wij weten nooit het goede mment om te tongzoenen, kan er iemand wat tips geven voor mij?(wouter) alvast bedankt

Exhale_02 03-11-2002 16:39

Gewoon duidelijk zijn! Je zegt tegen haar: ik ga je nu zoenen! En dan kan ze nie anders dan gehoorzamen natuurlijk... :cool:

luckyleo 03-11-2002 16:44

als je echt geen moment kan vinden: gewoon overslaan en meteen een stapje verder gaan!

triple-X 03-11-2002 16:46

heb ik vroeger ook gehad jah, bij ons was het meestal ook maar een beetje omhelzen en dan wisten we het wel.

kweenie of jullie het er met elkaar over gehad hebben...
... moet je zekr doen

R 03-11-2002 16:52

Damnit, alsof zoenen zo'n verplichting is of zo ?
Ehhh.. heb nu bijna een maand wat met een meisje, ook nog niet mee gezoent, waarom doet iedereen daar toch zo moeilijk over.

wortelQ 03-11-2002 16:56

Het komt vanzelf op het juiste moment.

Get Psycho 03-11-2002 17:03

gewoon eerst lieve woordjes zeggen owso en dan beetje diep aankijken en dan *plof* je zoent :)

Tox 03-11-2002 18:48

Citaat:

wortelQ schreef:
Het komt vanzelf op het juiste moment.
:D ja

gizmo 03-11-2002 19:10

men.. zoiets komt als het komt.. je merkt het vanzelf... the right timing.. hehe.. whatever

lieve 03-11-2002 19:12

Tja, .... moeilijk!!
Gewoon als je zin hebt, beginnen zoenen! (y)

de goeie fee 03-11-2002 19:14

Hoezo nie de moment?
Omdat je gewoon nooit alleen met der bent?
Komaan, je ouders moeten toch óóit is hun huis verlaten :D

saffie 03-11-2002 19:58

Citaat:

wouter1 schreef:
hallo iedereen kan er iemand mij helpen! wij houden echt zielsveel van elkaar he ik en jessy maar wij hebben in probleem wij weten nooit het goede mment om te tongzoenen, kan er iemand wat tips geven voor mij?(wouter) alvast bedankt

Uhhm...
Dus je hebt al 'verkering' (sorry maar kheb zo'n hekel aan dit woord... moet dringend iets anders hips voor verzonnen worden)?
Nou uuhm... dan moet het op zich niet zo moeilijk zijn. Neem der eens mee naar de bioscoop ofzo, of desnoods thuis 'n filmpje pakken. Of bij het afscheid. En dan elkaar omhelzen en 'n kusje op de mond.. en nog een.. en van het een komt het ander.... :)

(Nu ik dit zo typ weet ik niet of dit 'n serieuze vraag was of niet.. maar oké..)

HeerVanHasselt 03-11-2002 21:55

Citaat:

wouter1 schreef:
Wat geweldig dat jullie nu al zo ontzettend veel van elkaar houden.

U-NiQ 04-11-2002 12:29

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:
Wat geweldig dat jullie nu al zo ontzettend veel van elkaar houden.
:D

Maar inderdaad, zoiets gebeurt gewoon.. ;)

Dotcom 04-11-2002 12:37

wouter, je moet je er denk ik niet zo druk om maken. als je graag met haar wil zoenen moet je jezelf in een dusdanige situatie laten begeven dat het niet moeilijk is om het te doen.

richt je lichaam so wie so naar haar toe, als je bijvoorbeeld op de bank zit, en pak haar hand. zeg lieve dingen en dan komt de zoen vanzelf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.