![]() |
Chips of fruit?
Hoi mensen,
ik heb even een vraagje: Maakt het voor je lijn uit of je 2000 calorien aan chips eet, of dat je 2000 calorien aan fruit eet? Ik bedoel dus, of je in het geval van de chips meer aankomt dan in het geval van het fruit, ookal is het aantal calorien gelijk? xxx Eefje |
dan is t fruit he..
in fruit zitten meer vitaminen in chips vooral vet en cholesterol enzo |
Nee voor je lijn niet echt. 2000 kcal is 2000 kcal; 1 kilo veren = hetzelfde als 1 kilo lood, alleen is de hoeveelheid wat anders.
Maar ik zou het je niet aanraden, aangezien je dan behoorlijk wat voedingsstoffen tekort komt. Bovendien zal je na 2000 kcal chips waarschijnlijk nog een hongergevoel hebben, na 2000 kcal fruit niet echt. Ook verbruikt je lichaam weer meer kcal voor de verbranding van fruit, dus wat dat betreft is fruit ook weer wat'beter', maar errrrug veel verschil maakt dat nou ook weer niet. |
Citaat:
Bedankt voor je antwoord! |
Je kan veeeeeel beter fruit nemen: meer vitamines enzo. Chips kan je van blijven dooreten, das niet goed...
|
Citaat:
|
goeie vraag, maar het is dus wel zo dat je die calorieen van fruit weer sneller verbrandt?
en hoe zit het met water, is dat echt 0,0 kilo calorieen of nog wel 0,1 ofzo? miep! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*mij let niet op calorien.. zou er gek van worden...*
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, het is om gek van te worden |
Citaat:
In fruit zit geen vet, maar voornamelijk suikers. Als deze opgeslagen worden, moeten ze eerst omgezet worden in vet. Hierbij gaan VEEL calorieen verloren. Ik weet niet meer wat het precies was, maar ik geloof dat er maar iets van de helft overblijft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |