![]() |
Pijpen met condoom?
Als je een jongen wilt pijpen, maar je weet niet precies zijn hele achtergrond en bent er dus ook niet helemaal zeker van dat hij niets heeft, is het toch logisch dat je dit met condoom doet? Het lijkt me minder lekker maar de condooms met smaakjes zijn er toch niet voor niets? Of vinden jullie dat pijpen eigenlijk alleen maar kan zonder condoom?
Aan de jongens: Als je je laat pijpen door een meisje dat niet je hele achtergrond kent, vind je het dan raar dat ze een condoom wil gebruiken? |
antwoord op je laatste vraag: nee dat zou ik helemaal niet vreemd vinden..
maar je kunt natuurlijk ook naar zijn achtergrond vragen? ;) ... maargoed het lijkt me beter om met condoom te doen als je dat niet weet |
Als je iemand niet goed kent, dan is het logisch dat je hem met condoom pijpt, het zou eerder SUPERDOM zijn om hem zonder condoom te pijpen als je niet weet of hij een SOA heeft of niet. Condooms met fruitsmaakjes zijn best lekker en als die jongen dat dat minder lekker vindt heeft hij pech. Jij wil toch niet zo`n risico lopen?
|
nee ik zou da ook nie raar vinden hoor.als mijn meisje dat zou willen dan vond ik dat nog niet raar.en wij kennen mekaars achtergrond bijna perfect.En als gij u veiliger voelt met condoom hem te pijpen dan moet je dat doen.U niet laten beinvloede door hem dan.Ofwel hem laten testen op geslachtsziektes dan ben je ook zeker.maja is mischien zo hele procedure zo.jij moet het weten.jij beslist om iets te doen niet ik,niet iemand die hier post.nobody but yourself
|
Op de meeste condooms zit een laagje glijmiddel die nou niet echt geweldig smaakt dus voor dat meisje wordt het al snel minder dan... :(
|
Citaat:
De rest ben ik het wel mee eens, overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
weet je ik heb al bijna 2 jaar verkering met mijn vriendin... We gebruiken nog steeds condooms.
A. Het is extra veilig (zij gebruikt ook de Pil)! B. Ik kan het snappen dat zij mijn kwak niet in de mond wil hebben, en ik vind het wel lekker als ze door pijpt als ik klaar kom... Ze moet niet halverwege stoppen omdat ze de kwak niet in d'r mond wil hebben. Daar heb je inderdaad condooms met smaakje voor... Aardbei, Banaan en mint, dat zijn de standaard smaken in de pakjes van DUREX en die heten Fiesta... Zijn wel iets duurder als andere Tevens doen wij het nog altijd met condooms: extra veilig en scheelt een hele hoop zooi... Goes |
"achtergrond"?
Hoe weet je ooit zeker wat z'n "achtergrond" is, en of die partners wel zo veilig zijn als hij denkt? Enige achtergrond die voor mij veilig is, is een papiertje met "sero-negatief" erop. Om op je vraag te antwoorden : ik respecteer wat zij wil; en als ze veilig wil zijn dan begrijp ik dat zeker. Minder lekker of niet, liever 30 jaar minder lekker dan 3 jaar lekker, kaal ziek en dood gaan. |
Citaat:
De pil is (bijna) voor niks en gaat 3 maanden mee, ipv 1 keer... |
Citaat:
|
Ahum... ik heb dus niet zo'n druk leven als jij...
Ik doe t bijna elke dag :$ |
Lijkt me niet zo leuk... dan valt er toch niets te slikken...??
Maargoed, ik pijp ook niet iedereen die ik tegenkom :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
te tweede ben ik zwaar tegen condooms (sorry!!) dus ik zou dan liever niet gepijpt worden denkik.... |
Ik pijp ook niet iedereen die ik tegenkom hoor, haha, juist helemaal niet, maar ik kan me wel voorstellen dat ik het bij een jongen zou doen zonder dat ik z'n HELE sexuele verleden weet!
|
dan mah niet pijpen hoor :S
|
Citaat:
en weer zijn we het eens :P |
de pil = 99% betrouwbaar hoor en pijpen met condoom na een 2 jarige relatie vind ik wel zonder van het geld en het gevoel ;)
|
We hebben het hier toch over pijpen met condoom?
Waarom zie ik het word 'baby' en 'zwanger' dan zovaak voorbij komen? Gelukkig is het nog altijd onmogelijk om via pijpen zwanger te raken. |
Citaat:
|
kzal me dus zoiezo niet laten pijpen met condoom...
wrom niet zonder condoom????? okey je hebt risico's op soa maar je pijpt toch pas iemand als je we\\een tijdje relatie hebt, dan weet je der 8ergrond van die persoon toch wel? |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt voor een meisje ook niet prettig, ik vind het al goor om een condoom vast te houden alhoewel goor is groot woord maar om hem in je bek te stoppen :| |
kan je net zo goed een banaan pakken, condoom erom en je hebt zelfde principe toch?:S
|
Citaat:
a. de banaan beweegt niet vanzelf... b. de banaan wordt niet geil... verder zie ik niet echt veel belangrijke verschillen... |
die met die smaakjes smaken niet
|
Citaat:
das hier al 10x gezegd :rolleyes: is er eigenlijk ook iemand die ze WEL lekker vind? |
Citaat:
Maar een banaan is iig wel hard:P |
Citaat:
|
Tuuuurlijk wel:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |