![]() |
Tijdloze kleding
Wat vind jij nou tijdloze kleding, zeg maar kleding die je tijdens alle seizoenen en alle modes wel als basis kan dragen. Of motiefjes blablabalabala (name it)
:) |
Ik draag heel veel laagjes,dus ik combineer mn kleren heel veel..en eigenlijk draag ik alles wel.
Ik heb geen kleren die ik alleen in de herfst draag ofzo. Al zal ik een dikke kapusjon trui niet zo snel aantrekken in de zomer. Ik denk dat zwart eigenlijk altijd al wel kan,combineert met alles. Qua kledingstuk kan je met een effen rok ook alle kanten op. |
ik vind een spijkerbroek met een strakke bovenkant en een rechte normale onderkant en een normale kleur en niet van die vieze vale vlekken tijdloos.
en een andere keer reply ik wel normaal :D. |
Ik combineer kleding eigenlijk altijd. Als ik bijv in de zomer een shirtje aanheb, doe ik die in de herfst/winter over een truitje aan of onder een vest. Ook bij een rokje: in de zomer met niks eronder en in de winter met een maillot.
Qua motiefjes maakt het me ook niet zoveel uit; ik draag altijd vanalles doorelkaar, maakt niet uit welk seizoen het is. |
Een pak (kostuum) is een van de enige echte tijdloze kledingstukken die er zijn. De details veranderen wel met de tijd, maar de grote lijnen blijven hetzelfde.
|
Broques, beige broeken, bepaalde standaardblazers en jasjes.
|
Rubberen kaplaarzen, de groene dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat doet er allemaal niet toe, kaplaarzen zijn gewoon stylisch, punt.. ;) |
stjeevulle zijn dat
|
Ik draag veel onbedrukte, dus effen longsleeves/truitjes/truien/vestjes. Volgens mij zijn die best wel tijdloos, omdat je ze overal bij kunt combineren.
|
zwart en een blauwe spijkerbroek zijn wel tijdloos denkik...
|
Zwart vind ik wel aardig tijdloos...
|
Ik vind effen bloesjes toch wel erg tijdloos...Wit/blauw/rood/roze t maakt niet uit welke kleur....en een normaal model spijkerbroek is ook tijdloos....
Kuzzje IK ;) |
Spijkerbroek is tijdloos.
Ook een pak, mensen uit bijvoorbeeld de politiek dragen het hele jaar door pakken |
witte onderbroeken
|
Witte sportsokken, staan overal puik bij :cool: :D
|
Citaat:
jaren 70: flare jaren '80: taillemodel met wortelpijpen Jaren '90: levi's 501 > helemaal recht 2000 werden ze weer flare Die broeken van de jaren '80 trek ik echt niet meer aan hoor :D |
zwarte vouwbroeken.
tweed. paisley de witte bloes bandjesschoenen |
Waarom vinden veel mensen dat zwart te combineren is met alles? Zwart met donkerblauw vind ik toch echt niet kunnen hoor :p.
Tijdloos? Witte blousjes o.i.d. |
spijkerbroeken
|
ik draag zelf veel basic, dingen die ik in de zomer draag en in de winter onder iets aan kan trekken. Meestal de kleuren zwart, donkerblauw, blauw, wit, kan opzich elk seizoen. Maar in de zomer is het toch leuker iets fleurigers te dragen, dat ik ik de winter weer niet snel aantrek.
|
Citaat:
|
Citaat:
oke... |
Citaat:
Naja.. misschien niet zo raar, maar ik heb het niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind spijkerjasjes wel tijdloos. Je kunt ze in alle seizoenen dragen, overal op en onder. M.a.w.: handig!
|
Citaat:
Dat was ik (die jongen dan :D) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, grappig hoor ;) |
Standaard spijkerbroeken, bloesjes/truitjes
die een btje 'neutraal' zijn enzo.. Sokken, ondergoed, gympen, riemen etc. ;) |
Simpel zwart t-shirtje.
|
Een strak shirtje wat je makkelijk onder een ander shirtje of een trui kan dragen. Dat is voor mij echt onmisbaar :)
Een net colbert-jasje. Bloesje. Dat soort dingen. |
spijkerbroek
gewone t-shirtjes |
Basic shirtjes
Burberry-motiefje vind ik best wel tijdloos.....dat kan altijd wel |
Zwart.. kan je eindeloos mee combineren.. maar dat is al gezegd.
Plooirokken! zijn geweldig en bestaan al een tijdje.. En streepjes vind ik wel een blijvend motief. In elke winkel kun je haast wel een basic longsleeve met streepjes kopen.. |
een spijkerbroek, en simpele kleurige tshirtjes. Daar kan je echt vanalles mee :)
|
spijkerbroeken kunnen altijd wel
|
Spijkerbroek. Gewone standaard t-shirts. Effen blouses.
Ik weet niet meer wie pakken zei, maar ook die zijn aan mode onderhevig. Qua kleur dan. En wat wel/niet gecombineerd kan worden. |
coltruitjes en andere simpele effen truitjes zonder frutsels eraan in een basic kleur zoals zwart.
|
krijtsteeppakken... gegarandeert succes
|
Citaat:
Whatever.. |
beenwarmers?:D
|
Goggles! :D
|
mijn spijker broeken
|
Spijkerbroek. Zwarte broek. Wit & zwart shirt.
|
tijdloze kledingstukken zijn klassieke of basis stukken.
gewoon de standaard shirtjes met korte mouwtjes en v-hals enzo of een wit overhemd dat soort zaken |
M'n eigen kleren zijn tijdloos.
En ik heb nog een jas van mijn opa. Zo'n 2e wereldoorlog viegeniersjas. Zit zomers net zo lekker als in de winter. Dus die is behoorlijk tijdloos. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |