![]() |
Lacuna Coil gister in Haarlem:)
Gister speelde Lacuna Coil in Haarlem in Patronaat! Het was echt koel:) Zijn er nog meer mensen hier geweest? Of vinden nog meer mensen dit leuk?
De voorprogramma's waren naar mijn mening alleen erg vervelend en er waren irritante mensen aan het headbangen.. Maar Lacuna Coil heeft het helemaal goedgemaakt:) Toppie! |
Was echt mooi inderdaad :) :cool:
|
Ja zeker mooi!!
Geen last gehad van vervelende headbangers? :) |
Citaat:
|
ik was in Dordrecht, kedne de band alleen van naam, hoorde nog diezelfde dag dat ik er heen zou gaan :), maar het was heel erg cool, ga zeker die band checken. En een mooie zangeres, ! :o
|
Citaat:
|
Ze spelen op moment van posten in de Effenaar, maar ik kan niet omdat ik toetsweek heb deze week :'(
|
altijd wel strakke live-show, die Lacuna Coil, heb ze nu 3 x gezien, nooit tegengevallen..
alleen die laatste platen van ze vind ik verschrikkelijk, dus deze keer ga ik mara niet he:) |
Jaaah. 't was tof.
De voorprogrammae vond ik helemaal niet zo erg, Blackshire was imho niet zoveel aan maar Sentenced was best wel te doen. Wel vond ik dat het voorprogramma te lang duurde in verhouding tot de hoofdact. En die toetsenist van Sentenced deed bijna niks :confused: Bij lacuna stond ik vrijwel vooraan. Heb nog foto's gemaakt ik zal ze zo posten. |
http://www.pixum.nl/members/wikked/0...e2bbebc3_2.jpg
Sentenced http://www.pixum.nl/members/wikked/b...ccb99f57_2.jpg Sentenced weer http://www.pixum.nl//members/wikked/...fe948aea_2.jpg Gitarist Lacuna Coil http://www.pixum.nl/members/wikked/3...5e72e298_2.jpg Zanger Lacuna Coil http://www.pixum.nl/members/wikked/c...9c24372d_2.jpg Bassist Lacuna Coil http://www.pixum.nl/members/wikked/f...e5255b4c_2.jpg Zangeres Lacuna Coil |
Citaat:
|
1 onduidelijke, vage foto van de zangeres :(
Ehh nee.. ik was er niet bij.. was het op vrijdag of op zaterdag? Ik was vrijdag in Hoofddorp nl... |
mja, me broer kwam cristina scabbia 3 jaar geleden tegen op DOA backstage, gelijk foto gemaakt en
OERLELIJK:D :o tja :) |
Citaat:
|
ik wilde best wel gaan, maar niemand die ik ken houdt er echt van dus jahh.. k heb geloof ik wel weer wat gemist... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En morgen ga ik ook naar Coldplay :p Jammer voor de toetsweek! |
Ik ben vorige week dinsdag ook geweest... Toen traden ze in dordrecht in Bibelot op... Echt geweldig :D Ik wist eerst eigenlijk niet precies waar ik naartoe ging, maar ik had maar kaartjes gekocht :) Khoorde van vrienden dat het leuk was, maar het optreden was echt heel goed!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stond linksvooraan. Hoe zie jij er uit |
Ik was er heengegaan en had erop gegokt nog wel een kaartje te kunnen bemachtigen... (stom)
Nou ja t was dus behoorlijk uitverkocht en er stond natuurlijk nu ik t es nodig heb ook niemand een kaartje te verkopen... nou ja...jammer wel... :( |
Citaat:
oja; vorig jaar in Vera had ze een BH die niet goed zat ofzo, wat haar ene tiet was steeds belachelijk zichtbaar:D ;) |
Citaat:
Ik heb roze haar en had zaterdag spikes :D Ik heb net je cu2 bekeken, volgens mij heb ik de goeie voor me :p |
Citaat:
|
Citaat:
(freakjuh) |
Hmzzz.. je zou toch zeggen dat roze haar opvalt!?
Jij had toch een digitale fotodinges met zo'n schermpje? Ik kon met je meekijken! Gehehe.. :p |
Citaat:
Blackshine was kut, soort slechte poging tot 80's-thrash ofzo. Sentenced was wel vet, en de reden dat het zo lang was is omdat het eigenlijk dus een co-headline tour van Sentenced en Lacuna Coil was. En T-Tone, heb ik je moegelijk nog gezien ?:) |
Citaat:
|
Citaat:
whaha shirley jou hebbik ook gezien, je valt ook niet zon beetje op ofzo :D Ik vond het iig geweldig, voorprogrammas niet zo, maar Lacuna was onwijs mooi... Vooral Falling Again...en Daylight Dancer..wowie (y) :) Als ze weer komen ga ik zeker :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sentenced vond ik wel goed bezig, alleen wat heeft die zanger lang haar zeg ;) Daar kandie zn reet mee afvegen :P Maar ik weet niet of jij mij gezien hebt? Ik had iig knalgele veters (wel herkenbaar :P) en een Atari t-shirt... sommige mensen herkennen me ok wel es aan mn sik :) misschien helpt dat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep, heb ze gezien in de Effenaar, in Ehv.
Was echt supergoed, wel hard geluid voor zo'n zaaltje, maar ok..... Sentenced kende ik nog niet, maar was ook zeker de moeite waard:) Ja, heb er wel van genoten (meerdere factoren speelde hier mee;)) |
Citaat:
|
Citaat:
:P :D |
Citaat:
|
lacuna pit? :( :(
|
Citaat:
kvond het dr niet egt DE muziek voor moet ik zeggen, maar goed, dat ligt misschien aan mij... |
Citaat:
|
Ik moet idd zeggen dat het niet echte pitmuziek is, en dan meteen erachteraan zeggen dat ik bijna constant in en rond de pit die er dus wel was stond, en dat wij die min of meer gestart hebben :o. Mja, aanvankelijk was het voor mij ook een beetje gewoon een avondje uit omdat ik de band niet echt kende en alleen meeging omdat er een kaartje over was. Totdat ik ontdekte hoe VRESELIJK goed die band is ! :)
Maar Tu-Tone, vertel nog es meer over je uiterlijk, want ik zou je dus wel gezien moeten hebben e/nof je een paar klappen hebben moeten uitgedeeld in den pit:p:) . |
Citaat:
Dit is eng! Ja uhm nee nouja ik ga al ruim een jaar niet meer met haar om.. maarre ja uhm wie ben jij dan? En hoe weet je dat ik Gemma ken? :confused: |
aha.. terrorkoe is eigenlijk een CIA agente, en via haar Siouxsie cd's wordt haar informatie over en weer gezonden.
Ik zit in m'n complottheoriefase, vandaar. |
telt het ook mee als je ze in Eindhoven hebt gezien, daar ben ik namelijk naar het concert geweest.
Ik heb echt genoten, hopelijk komen ze snel terug. |
Citaat:
|
Citaat:
euh... ik was dr samen met wat vrienden, meisje met stijl zwart haar, paarse broek, en shirtje met FUCK YOU erop, en dr was ook een kale gozer bij (herkenbaar :)) en een redelijk corpulente meneer met blauw/paars haar die een dickies overhemd aanhad, enne... pff meer weet ik ff nie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |