![]() |
you are on my mind - Nuon reclame ..
Van wie is dit nummer --> tis al een oudje, maar ik wil weten welke vrouw dat nummer voor de NUON reclame zingt!!!
Bij voorbaat dank!!! |
oei.. ik weet dat ze dit nummer ooit eens bij Barend en van Dorp zong.. misschien staat op die cd die ze hebben uitgebracht??
(ik dacht dat het ook een musicalzangeres was..weet het niet zeker) |
mathilde Santing?
|
Adverteerder: Nuon
Product: Nuon - Energiebedrijf Titel commercial: Eitje bakken,stofzuigen,badkamer Reclamebureau: N=5 Eerste uitzending: 4 juli 2002 Band/Artiest: TSF Music (org. W. Nelson, Pet Shop Boys en Elvis Presley) Titel: Always on my mind Album/CD: origineel op diverse cd's dit misschien? |
Citaat:
:D |
je hebt een leuke avatar
|
ik gok (weet het bijna zeker)
Mathilde Santing |
elvis presley!!
|
Citaat:
|
Citaat:
gefeliciteerd iig (y) |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
De elvis versie is geweldig maar dit... :eek:
|
Van elvis...... dude dat je dat nieteens weet. En die reclame is klote, net als alle andere reclames, net als elk kanaal, net ALS DE HELE FUCKING TV!@!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best leuke reacties, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag .... Mathilde santing, I will look it up, but I dunno !!
|
Citaat:
|
Volgens mij was het toen bij BvD een donkere vrouw.. dat kan dus NIET Mathilde Santing zijn dan d0h..of ben ik zo :confused: ?
We blijven zoeken.. |
ik weet het niet.
|
mathilde santing heeft dat nummer ooit gezongen en opgenomen, en is gebruikt voor volgens mij wel wat meer reclames
|
nouww, ik was gisterochtend aan t zappen en k zagg dat mens optreden in zown stom rtl 4 ochtendprogramma.. k weet niet wat haar naam wel is, maar t is NIET Mathilde Santing.. t was egt zown standaard r & b sterretje.. maar iig.. zijn jullie togg nog IETS opgeschoten..
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik erover nadenk.. is het misschien die Leona? Of Nurlaila oid?? Misschien heb je er nog wat aan.. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe krijg je het voor elkaar om ook deze topic helemaal te verzieken, ga naar de satan met je duistere sferen. jaja, ik kijk al uit, voordat ik betoverd word. En doe niet stoer met je 50 posts, maar doe gewoon leuk mee, geef je mening en zit niet te fukken! |
*UP* wil nog steeds weten, en zoek me helemaal de klote, maar vind niks :(
|
:( ik denk dat de zangeres ook in Aida speelt/speelde..zoiets had ik bij BvD opgevangen.. je kan echt nergens erover informeren?
|
Citaat:
Alles afgezocht, ftp's, kazaa, ik heb echt geen idee meer :( (n) |
Citaat:
|
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET! Had deze topic al gelezen maar wist het ook niet maar hoorde hem vandaag op de radio (thank Skyradio for once :p) Het is Glennis Grace!
|
als we toch bezig zijn: van wie is/hoe heet het achtergrondmuziekje van de nokia games reclame? kan het niet op www.ster.nl vinden namelijk..
|
Volgens mij is het Leona Phillipo, die zong zomer op je radio en is alternate Aida (ontdekte ik gister) en ik geloof dat Frits Barend toen daar iets over zei..dus. :)
ennem: hoe kan je op sky radio horen wie het is??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van onzin ;)
Citaat:
Glennis trouwens ook niet... |
haha heb hem gevonden op kazaa,
is inderdaad Glennis Grace. Hoorde hem vanmiddag ook op Sky en heb gelijk op de site www.skyradio.nl gekeken naar de playlist. Nu maar hopen dat ie download en ik hem kan beluisteren |
Citaat:
Anyway, is zij niet die van de Soundmixshow toevallig? |
Citaat:
|
Mensen mensen er bestaat altijd zoiets als zo'n autoradio waar telkens van die tekst op voorbij komt en bij Skyradio dus ook welk nummer op dat moment voorbij komt en van wie het is. Tadaaa :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |