![]() |
Beffen
Als ik mijn vriendin heb gebeft en wil daarna meteen weer naar boven gaan om haar te zoenen wil ze dat niet. Ze vindt het vies..Ik zeg dat het haar eigen lichaam is en dat het echt niet vies is, hoe kan ik haar overtuigen dat er niets vies aan is??
|
Of ze heeft een lage bloeddruk,
of ze is niet geil genoeg, want als ik geil ben, doe ik fucking alles! |
Citaat:
|
tja als ze heel geil is moet het toch lukken zoals ook evito duidelijk maakt
|
haha, wat stom, en ze wil wel dat jij haar beft, want dat moet ze eigelijk ook niet willen, want dan is dat vies voor jou
|
Sportlife
sportlife sportlife! |
als ze het niet lekker vindt vindt ze het niet lekker.
drink cola ofzo en zoen haar dan. als jij niet wil dat ze je kust als ze je klaargepijpt heeft dwingt zij je toch ook nergens toe? och ja xxx |
Citaat:
|
Hmz tis je eigen lichaam dat wel, maar toch nie zo'n fris idee, nat gezicht enzo :p
Jongens vinden t over t algemeen toch geil om te zien hoe die in een meisjes mond klaarkomt? Moet je dit es proberen: jongen latem klaarkomen en sperma in je mond houden en dan aan hem geven :p Hij vond t keigeil! |
ik ben er sowieso niet zo'n fan van moet ik heel eerlijk zeggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als zij iets niet wil moet je het niet doen.
Drink gewoon ff iets voor je haar zoent ofzo.. Klinkt misschien stom, maar beter iets dan niets.. |
het heeft niets me geil genoeg te maken....ze vind die "kut" geur niet lekker ruiken ofzo....Maar als je bezig ben met sex is het niet echt logisch dat je naast het bed een glas me cola ofzo heb staan :S maar in ieder geval bedankt...ga haar ook zeker niet dwingen
|
Citaat:
volgens mij vind mijn vriendin het niet erg :S |
Citaat:
|
Ik zie het punt niet helemaal bij haar..? Maar misschien is ze opgevoed met het idee dat je eigen lichaam ieuuw is en dan zit je daar mooi aan vast... *kijkt beschuldigend naar alle vrouwen die tampons met inbrenghulzen gebruiken*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow op die manier ja....dat kan ik ook proberen thnx voor de tip...!!
maar het blijft jammer (n) |
Citaat:
|
Nee geen beflapje echt niet (n)
|
Das net zoiets als pijpen met condoom :S
|
Citaat:
|
was een beflapje.. nog nooit gezien joh./....
sperma overgeven??????????:| neej dankej :S kheb me ex trouwens niet gezoends toen klaar kwam mah dat kwam omdat z emoest kokhalsen en dus ff water ging drinken daarna wel gezoend.. |
ff melk uit dr tiete zuige
|
Citaat:
|
Je hoeft toch ook niet meteen terug om te zoenen? Laat dat meisje toch even bijkomen terwijl jij heel langzaam kussend en likkend naar boven komt. Sabbel een tijdje aan haar tepels, dan is de smaak ook weg.
|
Citaat:
wil je dan ook zoenen? |
Citaat:
Enuh ik weet niet waar er bij jou uit je vriendins K U T komt maar bij die van mij geen ZAAD...Dus er zit geen vies spul ofzo in me mond als ik haar gelikt heb... |
Citaat:
k vind t ook best geil als t overal op haar lichaam zit :p en je eigen sperma in je mond is niet vies ofzo. okee t smaakt niet superlekker fzo maar k vind t ook helemaal niet vies. geil :D |
ze moet niet zeiken hoor :P ziet je daar een beetje te beffen mag je haar zeker niet zoenen, tsss. (iemand jiskefet gezien gister? :D)
Het is toch zeker mijn auto, mijn huis, en dan komt ze me verdomme niet eens ophalen. Nou dan gaan we morgen scheiden :D lol, sorry :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, kon t niet laten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |