![]() |
Catcher In The Rye
Ik heb het boek vorig jaar voor Engels gelezen en verbaasde me er eigenlijk over hoe goed het boek was en, ondanks dat het boek meer dan 30 jaar oud is, dat ik zoveel herkende in het boek.
Meer mensen het boek gelezen?? Wat vonden jullie ervan? |
Ik heb hem een hele poos geleden gelezen, ook voor Engels, en heb hem zelfs nog op mijn leeslijst gezet. Echt veel weet ik er niet meer van, alleen dat ik het toen erg fijn vond dat die hoofdpersoon vaak 'grof' taalgebruik hanteerde.
Een ultra-beknopte samenvatting vind je hier. :) Ik weet niet of de leeftijd van het boek mij het beter doet vinden. Ik heb genoten van Rabelais die nota bene in de zestiende eeuw schreef en niet voor niets is Cervantes' Don Quixote verkozen tot 'beste boek allertijden' terwijl dat geschreven werd aan het begin van de negentiende eeuw. LUH-3417 |
Ik heb het 1 of 2 jaar geleden gelezen... ik vond het niet echt ergens over gaan a/f/a/i remember...
|
ik heb het vorig jaar moeten bespreken voor engels. ik vond het wel een goed boek. Ik geloof dat het zelfs nu nog omwille van zijn 'controversiële' inhoud verboden is in sommige scholen in Amerika
|
Ik vond het echt een superleuk boek. Het las echt heel lekker weg (y)
|
engelse boeken lezen vond ik niks, maar deze was wel leuk!
|
Ik vond hem wel grappig maar ik wordt altijd een beetje spuugziek over dat gehouwehoer dat een engelse leraar loopt te wauwelen over maatschappijkritische dubbele bodems enzo.. yugh..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |