![]() |
Klaarkomen
Hebben jullie, jongens, niet het probleem dat jullie vééél te snel klaarkomen?
Hoe doe je hier iets aan :( Is echt niet tof meer vind ik... Ik wil het veeeel langer kunnen uithouden... Kunnen jullie mij soms wat typs geven? Typs van meisjes zijn eveneens welkom ;) grtz °-,-° Poohbeartjeuh °-,-° |
Nee man, ik kom juist best moeilijk klaar. Dat is echt vatzig. Vooral als zij al geruime tijd bezig is haar best te doen. Beetje lullig.
BTW, een paar vage tips staan op http://www.sexwoordenboek.nl/ ... maar de meeste van die oefeningen kosten veel tijd voor ze hun vruchten afwerpen, je moet niet verwachten dat je binnen een week het stamina van Rocco of Peter North hebt :D |
Ik heb er totaal geen moeite mee om het uit te stellen. (Of jah, op dat moment is het wel ff moeilijk, ff doorbijten dus.)
Lijkt me idd wel lastig als je te vlug komt, maar wat je er aan kunt doen weet ik ook niet. |
In ieder geval niet dat gewauwel over de 'million dollar spot', het dichtdrukken van een bepaald plekje tussen de anus en de aanzet van het scrotum...dat is echt keiongezond...
Kun je nog beter een knijper op de lul zetten... |
dat is niet ongezond (denk ik), het werkt zelfs best wel goed.
|
Tips : laat ze je niet te erg verwennen voor je de 1e keer bent klaargekomen, of jusit genoeg dat je al een keer komt. Denk niet te veel "ik ga sexen ik ga sexen ik ga sexen gaat lekkeerrrrrrrr doen", begin er gewoon kalmpjesaan mee en probeer je niet te erg op te winden.
Denk tijdens de daad zelf aan iets anders (nee geeen andere meiden |@# :D ), oftewel aan iets dat niet echt geil is (bv dat ze jusit ajuinen heeft gegeten, dat je was nog buiten hangt & het regent, spelletje op de pc en bijhorende strategieen, of focus je enkel op haar plezier. Denk niet teveel aan hoe lekker het is; hoe strak ze wel is of wat voor geile gedachten ook, train jezelf hier wat in (ook bv bij masturberen, kom niet zo snel mogelijk maar train je in tijdsduur), en na een tijd kom je wanneer je zelf wilt. (best wel leuk; als ze al een half uur probeert, en je dan zegt "moet ik je ff helpen, je lijkt moe ... * platsj* :D ) |
Citaat:
Citaat:
(en ja: daar zit echt een kern van waarheid in volgens mij.) |
ten 1e
wat is te snel? ten 2e uitstellen doormiddel van stop zeggen is veeel lekkerder :D |
Citaat:
|
Of idd eerst klaarkomen en dan je vriendin meer plezier gunnen, bijvoorbeeld door lang door te gaan met sex, totdat zij genoeg heeft en jij ook weer klaar kan komen... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nou bij ons niet hoor...toch al snel een kwartier/half uur |
ok hier ff een reactie van een meisje mijn vriend had dat ook en hij kwam dan ook altijd heel snel klaar maar daarna hield ie het veel langeer vol dus
|
keihard aan roggebrood denke!!
|
Citaat:
dan heb je dus al een klaar komer naar 1.5 minuut :o en dat lijkt mij eerlijk gezegd niets |
Ik ga juist altijd gewoon door als ik te snel kom ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blond? :confused: :p:p:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |