![]() |
de zoete nectar des onheil...kruip voor genegenheid en krijg een klap in het gezicht
de relatieve betrokkenheid
omgeven door apathie schade berokkend bewierrookte fantasieen ik wil weer voelen slechts dat wat doet leven om het even wat is mijn hoogste streven maar ik steven recht rechtstreeks ogenschijnlijk rechtsschapen op de afgrond af het lot noodlot staatslot onomwonden lot ik ga heen en strooi zout in wonden ik gooi mijn eigen glazen in recht voor zijn raap speel ik linguistisch blijf hangen want de spreekwoordelijk gezegdes doen mij afwijken gedreven door innerlijke waanzin een traan is zo gelaten maar waar laat je de tranen? is er ruimte voor oprechtheid? vragen... het besef dat dergelijks niets oplevert deed mijn bloed koken maar nu kan ik rusten toch speelt het soms op als een oude blessure, een oude oorlogswond om het even de rillingen mijn voorheen zo tere zieltje is niet zo teer meer desalniettemin ervan bewust dat het in een klein, verradelijk hoekje zit niemand neemt het me meer af maar het ingeslonken gevoel is niet meer te redden met dit in het achterhoofd blijf ik nalatig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |