![]() |
[mening gevraagd] Anaal vingeren.
Wat vinden de meiskuhs en jongetjuhs hiervan?
*kuz* Bite. |
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
|
neej, ik moet er liever ook niet aan denken :eek:
|
Citaat:
offtopic: de mill's mess is een klote truukje. (omdat ie me niet lukt ;)) |
best opwindend
|
Citaat:
|
Lijkt me ranzig!
|
Citaat:
Froukje jij vind alles leuk :p :D |
Citaat:
|
Mits er geen lange nagels in het spel zijn : (y)
|
Never been there, kan me wel voorstellen dat het iets geils heeft.
|
Citaat:
|
Yuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry lijkt me nix voor mij...*kots*
|
Gaat wel.
|
Alleen als ik in een heel kinky bui ben.
En die zijn tot dusver (gelukkig) uitgebleven. *pfoeh* |
gatver; om mij zover te krijgen moet je me een kilo THC ofzo injecteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij mogen ze wel doen maybe bevalt het wel mah verw8 aub niet dak hem er zelf instop :|
|
Als voorbereiding op anale sex (penetratie met je lul dus, voor diegenen die een beetje meer beeldende taal nodig hebben...), voor mensen die er een beetje schrik van hebben om hen aan te tonen dat het leuk kan zijn...
Of bij mezelf, k zou wel eens willen weten hoe m'n g-spot voelt... Wist je dat in spermabanken, als je niet kan klaarkomen, een "zuster" ofzo één of 2 vingers in je rectum steken om zo je prostaat te stimuleren en een zaadlozing (ogrgasme) te forceren? Stel je voor, al diegenen die zeiden dat ze wilden weten hoe het was om te vingeren, een g-spot te hebben, tegen het randje te fietsen... Begin maar :D |
Citaat:
|
Citaat:
Road Trip :] |
Dit lijkt me niet zo geschikt :D
Het schijnt dat het opwindend is voor de vrouw, maar aangezien ik al niet aan anale sex moet denken lijkt me dit ook ongeschikt :o |
Ieuwww, niks voor mij! :eek:
|
Citaat:
|
Hier http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html vind je wat info en tips... Toch wel sympathiek om ook de mannelijke g-spot niet te vergeten. Wel even handjes wassen nadien ;)
|
BTW: heb het zelf wel eens geprobeerd en het was zeker de moeite waard! Rendement verdriedubbeld...
|
Citaat:
dan mah gewoon geen rendement :P |
I like it :) Zowel om te doen, als om te "krijgen" vind ik het lekker (y)
|
Citaat:
en die geur aan je vinger dan..:S douw je hem daarna vervolgens zo weer in de poes? :eek: |
Citaat:
net alsof je keutel altijd zo dicht bij je kontgat hangt :p |
Het lijkt me niet zo handig om eerst de vinger in de poeperd en vervolgens in de 'poes' te stoppen zoals hier boven staat, aangezien er bepaalde bacteriën in de poeperd zitten die in de 'poes' onder andere een blaasontsteking kunnen veroorzaken. Daarom moet een meisje ook altijd van voren naar achteren afvegen na te hebben geplast/gepoept, anders komen die bacteriën in de vagina.
|
Citaat:
Nee, dan urine (y) |
Ja, in Road Trip was dat best wel een geinige scène :]. Mwa, met mijn vingers lijkt me zeer ranzige gorigheid :eek:. Maar met het mannelijke primaire geschlachtskenmerk moet het kunnen.
|
Poeperd?
Dat klinkt zo...whaha hmm nou lijkt me geen probleem hoor om het bij haar te doen helemaal niet om het zelf gedaan te krijgen hmmz ook wel ok I guess |
khad eerst zoiets van hmmzzzzz
totdat timmert me in 1x toevoegde op msn ff over gehad en wie weet vbevalt het wel just try and c zeg ik altijd mah. |
T lijkt op het eerste gezicht misschien smerig enzo, maar dat valt echt wel mee. Vooral voor een jongen is het superlekker (om te krijgen dan), vanwege stimulatie van de protstaat enzo, maar dat is hier al vaak genoeg langsgekomen geloof ik :)
|
Citaat:
Faeces is niet bepaald steriel, eerder het tegenovergestelde. |
Citaat:
|
Het lijkt me echt niks om anaal sex te hebben. Ik denk dat als de anus gemaakt was voor sex hij hetzelfde zou moeten werken als een vagina (dat hij dus ook vochtig wordt als je opgewonden bent) denk ik hoor ben geen meisje
|
Citaat:
Urine is steriel als maar zijn kan, maar is veel ranziger idee dan een vinger in iemands aars stoppen hoor :o |
No thanks.
|
Citaat:
|
Ik vind t allebei ranzig, urine en anaal
|
Nee lijkt me echt helemaal niks.
|
Citaat:
het kan heel erg fijn zijn als je in de juiste stemming bent... anaal vingeren hoeft ook echt niet met heel je vinger erin, (vinden van de g-spot bij jongens daargelaten) het gaat vooral om de kleine extra stimulatie, je anus is al behoorlijk gevoelig dus je hoeft echt niet twee vingers hop flots zover erin te steken, het gaat om de subtiele stimulatie en niet zoals je in een vagina kan doen. wat betreft die vochtigheid, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, weet niet wat seksuologen erover zeggen maar heb het idee dat er wel extra vocht komt... |
Nee moet er niet aan denken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |