Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Flirten?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=269152)

Shadina 04-11-2002 15:02

Flirten??

Flirt je liever.. of heb je liever dat er met je geflirt wordt??

sicilion 04-11-2002 15:03

beide :D maar volgens mij ben ik ook gewoon een type om te flirten (en dat nogwel als je vriendje zwaar onwijs jaloers is)

Esmée 04-11-2002 15:06

flirten is alleen leuk als er teruggeflirt wordt en als er met je geflirt wordt is dat alleen leuk als het een leuk iemand is. tot zover mijn voorwaarden :p

nare man 04-11-2002 15:41

Beide is leuk. Ik vind het grappig om met een meisje om te gaan en af en toe nét die opmerkingen te maken, of aanrakingen die nét niet meer helemaal vriendschappelijk zijn. Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme. Dat was vroeger overigens wel anders bij mij.

Zelf flirten vind ik ook iets leuker dan wanneer iemand met mij flirt. Vaak zie ik dat niet bijzonder goed (een euvel waar meerdere jongens last van schijnen te hebben) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.

Lonestar 04-11-2002 16:01

Denk toch wel geflirt wordt.
Dan voel je je goed :). En gewild.

Maar zelf flirten is ook wel leuk, alleen nie zo goed in :). :(

Greetz

Orion16 04-11-2002 16:16

Citaat:

Lonestar schreef:
Denk toch wel geflirt wordt.
Dan voel je je goed :). En gewild.

Maar zelf flirten is ook wel leuk, alleen nie zo goed in :). :(

Greetz

emperor crono 04-11-2002 18:17

Citaat:

nare man schreef:
Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme.
You go boy! (y) :D

Citaat:

(...) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.

*Kent het gevoel* Maarja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! :) *denkt aan vriendin* Sigh. :)

charly not 04-11-2002 18:52

Flirten is leuk, maar er moet dan natuurlijk wel terug geflirt worden. Alleen soms kan gewoon "aardig" zijn met flirten verward worden. Dus als je in hun ogen iets te handtastelijk bent of dergelijke acties. Kan er van je verwacht worden dat je meer dan alleen dat wil, en dat is natuurlijk vervelend :rolleyes: .

maar goed, als er met je geflirt wordt, is dat natuurlijk altijd fijn (Y), zeker als het ook een leuk exemplaar is :).

koffie verkeerd 04-11-2002 19:48

Citaat:

charly not schreef:
Alleen soms kan gewoon "aardig" zijn met flirten verward worden.
vaak is (vind ik) flirten moeilijk te interpreteren, kan erg verwarrend zijn (n)

fanatickje 05-11-2002 19:33

wat versta je dan onder flirten?

Gothic 05-11-2002 19:45

Citaat:

nare man schreef:
Beide is leuk. Ik vind het grappig om met een meisje om te gaan en af en toe nét die opmerkingen te maken, of aanrakingen die nét niet meer helemaal vriendschappelijk zijn. Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme. Dat was vroeger overigens wel anders bij mij.

Zelf flirten vind ik ook iets leuker dan wanneer iemand met mij flirt. Vaak zie ik dat niet bijzonder goed (een euvel waar meerdere jongens last van schijnen te hebben) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.

Hier sluit ik me volledig bij aan...

Het is een leuk spel. Soms is het gewoon leuk om zoiets met gewoon een vriend te doen, niet eens iemand waar je serieuse bedoelingen bij hebt. Heerlijk wie het het langste volhoud... :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.