Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   intersses (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=269180)

Mirrie:) 04-11-2002 16:19

intersses

:) Heeft iemand misschien Kopspijkers gezien zaterdag? Daar kwam een ...Medium. Ik vond dat heel erg leuk en het klinkt misschien stom om dat te zeggen, maar ik zou zo graag eens willen kijken hoe het 'daar' is zou ik maar zeggen. Mijn vader is ook overleden ongeveer 6 jaar geleden en misschien zou ik dan even met hem kunnen praten. Al was het alleen maar even om te vragen of hij trots op me kan zijn. Weet iemand misschien een niet in-trance-zijn manier om even dat te vragen..?

Ik moet nog even kwijt dat ik een beetje jaloers ben op paranormaal begaafde mensen, of mediums, die dat wel zouden kunnen...

XxxxxxXjes Mirrie

Mirrie:) 04-11-2002 16:35

Ik geloof in datzelfde dat jij ook zei. Dat de geest, zou ik maar zeggen, van mensen die zijn overleden jou af en toe nog kunnen zien en zo... Maar ook dat ze in het hiernamaal nog andere taken kunnen krijgen en meestal ook krijgen. Maar wat en hoe, ik weet het niet. Maar ik weet dat hij me af en toe komt opzoeken. Ik had een keer een avond en toen zat ik boven op mijn kamer iets 'belangrijks' op te schrijven en toen rook ik heel erg sterk de geur van mijn vader. En ik had het gevoel alsof iemand de hele tijd over mijn schouder zat mee te kijken. Ik wist zeker dat papa dat was, alleen kan ik niet horen dat hij trots op me is, of juist niet, maar, ik zou zo graag willen weten dus hoe het gaat nu, en wat hij van ons drieen (moeder, broertje en ik) vind geworden...

groetjes Mirrie :)

Mirrie:) 04-11-2002 16:36

sorry, k wil er nog wat aan toevoegen, ik geloof ook in volgende levens...

The Underdog 04-11-2002 19:55

ik niet

Silver Moonfox 04-11-2002 20:17

Hey Mirrie!! Ik zou dat ook best willen weten ja...alhoewel ik net als Judith geloof dat het eerder andersom werkt. Maar goed mijn vader is dus 3 jaar geleden ook overleden....en iemand die verder bij ons op de galerij woont (we wonen in flat) die heeft hem de paar dagen na zn overlijden bij ons op het balkon zien staan. En een vriendin van een vriendin van mij zeg maar ;) die is paranormaal begaafd en heeft gezegd dat mn vader nog steeds over ons waakt want ze zag een man bij mij. Toen ging ze die beschrijven en toen kwam eruit dat het mn vader was. En ik voelde hem inderdaad ook regelmatig....maar nu niet meer. Hij zal wel weten dat het nu goed gaat met ons :)
Maar goed om weer ff ontopic te gaan :D Ik zou geen manier weten om zelf in contact te komen. Ik denk echt dat het alleen vanaf hun kant af moet komen.

Blessings

Mirrie:) 04-11-2002 20:44

Ik denk dat je gelijk hebt Silver Moonfox... Maar... Alsnog, ik heb zoon groot verlangen...En mijn broertje is ook soms helemaal :( depressief omdat hij papa niet meer zou kunnen zien. Bij mij is dat nu gelukkig een beetje over :), want ik ben naar een kinesioloog geweest, die heeft me verteld over dit, zou ik maar zeggen, dat pap ons nog kan zien enz... Zij wist dat ik dat interessant zou vinden, of er wat aan zou hebben zou ik maar zeggen.

maar alsnog thanx...

XxxxxxxxxxxxxXjes Mirrie

Silver Moonfox 04-11-2002 20:50

Fijn om te horen dat je er over heen bent Mirrie :) En zodra ik iets lees erover of info tegenkom erover hoor je het meteen!

Blessings

Mirrie:) 04-11-2002 20:52

Thanx, :) You make it real... Ik weet het. Kinesioloog zei ook al dat ik er niet zo naar moest kijken, maar ik kwam/kom er soms niet om heen... :)

Mirrie:) 04-11-2002 21:11

Weetje, ik zat net ff op jou site te kijken (Silver Moonfox), maar ik gebruik ook wel us een edelsteen (niet voor rituelen of zo, ik ben geen wicca), maar je hoeft stenen niet speciaal te reinigen voor gebruik, of een tijdje daarna, stenen vinden het niet erg om gebruikt te worden. Daar zijn ze voor.

Bast 04-11-2002 23:03

Citaat:

Mirrie:) schreef:
Weetje, ik zat net ff op jou site te kijken (Silver Moonfox), maar ik gebruik ook wel us een edelsteen (niet voor rituelen of zo, ik ben geen wicca), maar je hoeft stenen niet speciaal te reinigen voor gebruik, of een tijdje daarna, stenen vinden het niet erg om gebruikt te worden. Daar zijn ze voor.
voor de zekerheid zou ik ze toch wel reinigen af en toe om eventuele negatieve energieen te lozen. Ik neem aan dat je ze wel gewoon oplaad Mirrie?

sterrenmeisje 05-11-2002 10:09

ik was het eigenlijk op zich wel met haar eens... weet iemand waar je meer over haar kan vinden?
ze kwam namelijk niet zo zweverig over, en ze noemde zichzelf geen medium, en dat zijn voor mij twee heel grote pluspunten

Silver Moonfox 05-11-2002 11:23

Citaat:

Nee dat is ook wel zo. Maar zoals Bast zegt is het goed om ze te reinigen vanwege negatieve energie . Ik merk dat mn steentjes altijd een stuk rustiger zijn als ik ze gereinigd/opgeladen heb in maanlicht. En ik vind het leuk om je te horen praten alsof edelstenen een ziel of iets dergelijks hebben. Zo zie ik het namelijk ook precies. Ik zou niet meer zonder me steentjes kunnen. :) Maar goed laten we weer ontopic gaan ;)

Blessings

Mirrie:) 05-11-2002 14:28

:) Hey *pixie*, wie bedoelde je eigenlijk?

O ja, ik snap wat je bedoelt, Silver Moonfox, maar ik zal het eens proberen dan... Ik zal eens kijken wat ze dan zeggen ;) . ( Sorry, klinkt een beetje lullig... maar het was voor de grap bedoelt...) Ik ben benieuwd of het verschil zou maken.

Be Happy,
Mirrie :D

sterrenmeisje 06-11-2002 12:57

Citaat:

:) Hey *pixie*, wie bedoelde je eigenlijk?

Mirrie :D

die vrouw uit kopspijkers

Mirrie:) 06-11-2002 13:20

:) Ooooo, ja die vrouw ja... Ik ben het wel met je eens.

Mirrie :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.