![]() |
Kun jij het voelen??
Als iemand je leuk vindt?
Zonder dat diegene/iemand zegt dat hij/zij jou leuk vindt. |
Nou jah voelen niet. Wel het idee hebben van.
Dat is wel eens wat je je afvraagt jah. Misschien voel je het wel maar weet je het alleen niet zeker dan is et onzekerheid. Maar ik snap het. Greets. |
Moeilijk.
|
Nee.
Hoogstens beredeneren (wat helaas erg suggestief is). |
Nee, helemaal niet onbewust. Ga je het bewust proberen te voelen, kom je altijd tot verkeerde conclusies.
|
Kben veelste naief (op negatieve manier) om maar te denken/voelen dat iemand me leuk vind.
|
Ik voel dat ook helemaal niet aankomen.
Als ik zelf verliefd ben ga ik altijd denken dat die ander me ook leuk vindt: dan denk ik dat in de kleinste dingen te zien....erg dom, want meestal heb ik het fout...:( |
nee, ik ben echt blind voor dat soort dingen..
Zien andere om mij heen het al jaren aankomen, heb ik het zelf nog steeds niet door. Maar soms wil ik het zelf ook niet geloven, van het "kan" gewoon niet! |
Citaat:
|
jawel ik merk dat soort dingen altijd wel.
zesde zintuig ;) |
Ja heb ik meestal wel door.. dat merk je zo aan bewegingen en opmerkingen enzoo..
Ik merk het ook altijd als een jongen een ander meisje leuk vindt.. kan ik dat weer doorspelen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat weet je als iemand naar je kijkt en jij kijkt terug en hij dan net doet of hij niet kijkt.
|
als je zelf die ander niet leuk vind, merk je het meestal heel snel... als je daarentegen zelf verliefd bent, vergis je je meestal dramatisch... als je bezig bent met flirten dan weet je het sowieso wel... behalve als je met een gemeen en sneaky persoon te maken hebt dat je voor de gek wil houden... (ik geloof in de goedheid van de mens... die bestaan niet)
in ieder geval...ik heb me laatst dramatisch vergist, maar meestal heb ik wel gelijk (maarja, dan heb ik dus geen interesse... OOOH) |
Hahaha.. ik wordt altijd helemaal wanhopig van die verdenkingen. Ik voel het eigenlijk nooit goed aan, maar denk wel veel te snel dat iemand me 'leuker dan leuk'vindt. Ok: dit is geen arrogantie, want dat heb ik dus alleen bij mensen die ik verre van leuk vindt. Dan ben je gewoon BANG dat ze je leuk gaan vinden, en dan heb ik dat gevoel dus snel. Ahum. Maar als het echt serieus is, ik bedoel, ik vind iemand leuk? nee, dan voel ik het niet aan. Dan hoop ik het gewoon zooo erg dat ik het niet meer weet. Zucht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |