![]() |
welk smaakje vind jij het lekkerst?
welk smaakje condoom vind jij het lekkerst?
xxx suusjuhhh |
allemaal niet :)
|
Puur natuur (y)
|
Citaat:
|
Geen, want ik pijp niet met condoom.
Ik wil graag de persoon in kwestie proeven, niet één of ander raar mengsel van rubber en iets wat op aardbei/banaan moet lijken. |
Citaat:
|
Of komkommer in mijn geval. :D :D :D
|
Citaat:
|
geen idee
nog nooit geproefd en ook niet van plan :P |
ik ben het eens met het puur natuur idee :D:D
|
Citaat:
puur natuur is beter kwa sex ensow mah smaakt een lul lekekrder als de aardbeien smaak van een comdoom? want dat is wat deze vraagstelling toch eigenlijk inhoud? |
ik vind condooms met smaak niet lekker.... vooral die met chocolasmaak is vies.. en ook die met perermunt ofzoiets.. die zijn echt ranzig
|
Citaat:
|
het hoeft ook niet.. :D maar ik vroeg me gewoon een keer af hoe het is om met die dingen te pijpen.. en het viel tegen...
|
Citaat:
Zulke condooms zijn misschien goed voor mensen die de Smaak Der Piemel niet lekker vinden, maar mij niet gezien. Ik hou het ook bij puur natuur. |
Citaat:
|
ow ... die condooms worden vast door de oudere, nog preutse mensen gebruikt ofzow...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn zat meisjes niet aan d epil hoor |
Citaat:
|
Citaat:
mis ik nu iets? :rolleyes: |
Toch wil ik een keer aardbei :P
|
maar met pijpe kan je toch ook ziektes oplopen als je geen condoom gebruikt ofzo, of was dat alleen als je een wondje had ofzo :S
nah, wij doen t iig altijd zonder, vind t wel best, dat rubber lijkt me ook niet erg prettig smaken |
Citaat:
|
De aardbeien :p maar das dan ook de enige die ik geproeft heb.
*condooms opblazen is helemaal leuk als ze ook nog lekker ruiken en smaken :p* |
Citaat:
|
smaak is slechts bijzaak :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |