![]() |
Help!! Nu!!!
Hallo!
Kan iemand voor mij deze tekst vertalen in het frans!!!? Ik moet het ook tege morgen vanbuiten geblokt hebben dus!! Plz nu!!! Ze komen voor in naald- en loofbossen, tropische regenwouden, grasvlakten en riet velden. Er moeten wel voldoende prooidieren, schuilmogelijkheden en water zijn. Een hongerige tijger eet in een keer wel 25 kilo vlees. Daar heeft hij een paar dagen genoeg aan. De grootste vijand van de tijger is de mens... De Chinezen vb. gebruiken alle lichaamsdelen om medicijnen te maken! Bedankt, Lhika edit door Boogie: titel aangepast |
On les trouve dans les bois de conifères, les bois d' arbres feuillus, les forêts tropicales, les plaines herbeuses et les cannaies.
Il est nécessaire qu' assez de proies soient disponibles ainsi que des abris et de l' eau. Un tigre affamé mange en une fois 25 kg de viande. Cela lui suffit pour quelques jours. L' ennemi le plus grand du tigre c' est l' homme. Par exemple, les Chinois, eux ils emploient tous les parties du corps pour en préparer des médicaments. |
Citaat:
|
neen, ik las wel je oproep, maar het werkje is mij vreemd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |