![]() |
**Ik ben door met IDOLS Laatste 75/100!!!**
Hey,
Nou ik zit dus in de laatste ronde van IDOLS Ik ben op zoek naar mensen die daar ook bij zitten! Verder hoor ik erug veel van mensen dat als je door bent met IDOLS dat nix te maken heeft met je stem maar hoe je er uit ziet enz.... Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden enz.. Liefs Moonboy |
Ik denk dat ze idd letten op je uiterlijk. Het gaat de tv uiteindelijk toch om de kijkcijfers, daar verdienen ze hun geld aan. Als je een (naar de massastaven) lelijk persoon met een knap persoon vergelijkt, die evengoed kunnen zingen, zullen ze toch voor de knapperd kiezen. Dat staat leuker op het plaatje.
Natuurlijk is het wel zo, dat als je een goede uitstraling hebt je ook sneller eruit gepikt wordt. Veel succes iig met je laatste ronde! Kom je ook in de uitzending? Post dan ff op welke dag, gaak extra goed opletten! |
Hey,
Op 22 November komen de audities van Assen en Amsterdam op tv. Ik ben geintervieuwd en kom dus daar in die uitzending. Maar de laatste ronde die 3 dagen in beslag neemt in Eindhoven waar we ook worden gevold door Camera's wordt op een ander tijdstip uitgezonden... Kusje |
welke artiest en welk lied deed je?
|
artiest:
Jan Smit lied: ''Ik zing dit lied alleen voor jou'' |
bij ons op school ook eentje door
BEetje een donker meisje maar ze kan supergoed zingen Eva van der Zanden Kweet niet of jullie haar kennen |
Wij hebben afgelopen uitzending van Reggestad (lokale tv) ook een meisje die door was in de uitzending gehad;
Ellen Kremers...... |
Citaat:
Maar het is: voor jou alleen :o |
Ik word nog liever straatmuzikant dan dat ik meedoe aan idols.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeli
[offtopic] die tim, I did it my way, gaat een cd opnemen :confused: :o [offtopic] |
Leuk voor je. :)
Ben jij dat op MModel.nl? Je bent 76 cm lang volgens je 'profiel' (of hoe ze dat ook noemen). :eek: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
1.76 :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd !
Een vriendin van me zit ook bij de laatste 94... |
hey moonboy, wat leuk dat je bent doorgekomen, ik wil ff vragen of de jury nou echt zo erg zijn in het echt?
Ik ken niet iemand of zo die aan IDOLS meedeed, maar ik kijk het vaak. ik vind het vet dat je door bent gegaan. Gefeliciteerd. nou oke doei xxxjes bounty |
Cool dat je door bent!!
Heb je trouwens die compilatie van die "Fallin'" imitaties gezien? Humor he :p |
Citaat:
Ik vind hem echt lomp en niet grappig, hij vond zichzelf ook koel en zo. Maar toch wel grappig dat ie dat gaat doen :D |
Citaat:
koel btw dat je er doorheen bent! |
Hebben jullie die man gezien die die walkman op zijn kop deed en begon te zingen als donald duck dat vond ik nou echt humor.. :D :D :D :D
Zij die ook nog dat hij had geschilderd en dat die verf op zijn stem was geslagen. :p en die jury moest echt keihard lachen opzich wel zielig maar het was ook *knap waardeloos* :eek: |
Citaat:
|
ik dacht dat IDOLS gewoon een komedie show was... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die lui/jury-mensen vind ik echt lomp. Waar gaat het nu het meest om? Hoe 'mooi' je zingen kunt, hoe je het brengt, hoe je eruit ziet, of wat?
Alsof Nick Cave, Blixa Bargeld en Tom Waits zulke 'lekkertjes' zijn en zo briljant kunnen zingen. Of is dat een nare vergelijking? :) |
Citaat:
Als je weet dat je niet kan zingen, doe het dan ook niet op tv ;) |
Citaat:
Dat vind ik wel afkapperij hoor, alsof ze niet genoeg tijd hebben in hun leven, om al die mensen te keuren.. :confused: |
leuk dat je door bent
Ik vind het ook echt een komedie-programma, k lach me kapot elke keer :D die donald-duck gast met z'n walkman was echt geweldig :D |
Citaat:
|
haha ik vind het een superprogramma! kan me doodlachen! maar ik denk dat ze toch wel enigzins kijken naar hoe iemand zingt, ik ben het tenminste over het algemeen wel aardig eens geweest met degenen die doorgelaten zijn (heb maar 2 afleveringen gezien hoor)... maar ze zullen inderdaad ook wel op uiterlijk letten jah, hoe je je presenteert en je uitstraling enzo...
|
'ik denk ook niet dat er hele volksstammen te vinden zijn die een poster van jou boven je bed willen hebben hangen'
Geweldige opmerking. Toch vind ik het soms wel erg ver gaan. Maar goed, iedereen doet er vrijwillig aan mee, en als je idd goed kan zingen dan zijn ze gewoon eerlijk(zijn ze trouwens tegen iedereen). Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik onder de indruk was van die stotterende jongen die de engelse Idols gewonnen had.... |
Hey topicstarter, was je nou op TV ofnie? Ben wel benieuwd wie je was eigenlijk... !
(en die stotterende schattige Engelsman was 2e trouwenz :) ) |
Citaat:
|
Zeg, ik wil niet vervelend zijn maar Idols da's toch helemaal niks. Het is alleen maar lachwekkend om naar te kijken en vernederend ook. Ze zoeken alleen maar jonge slanke mooie hippe trendy ophitsende Engels-talig zingende geile popsterretjes waar we toch al meer dan genoeg van hebben. En de jury is zo ontzettend onbeleefd dat het niet eerlijk meer is! Eerlijk zijn kan je ook zonder bot te zijn.
Ik zou niet blij zijn als ik jou was. Of je moet willen doorbreken met een cover van iemand anders. Orginaliteit komt er niet aan te pas. Bah. |
Maar welk liedje van wie deed je nou???
(niet dat ik het heb gezien, denk ik, ben gewoon benieuwd!!!) |
Citaat:
Hoe zit t nou met de topicstarter? |
Citaat:
|
Ze zoeken een pop ster (idool)
Dus moet je redelijk goed kunnen zingen en de voorkeur vaan top 40 nummers hebben om te zingen. Er goed uitzien en de juiste uitstraling hebben. Tsja lullig maar dat is waar ze op letten en waarvoor je d'r komt. Ik sta helemaal achter die Jurie. Ze zeggen gewoon waar het op slaat. Owja, en ze monteren het natuurlijk wel zo dat de jurie echt lekker lullig uit de hoek komt, dat is entertainment. |
mja, ze zoeken inderdaad een knappe kop dat een idol kan worden. maar ze selecteren ook heus wel op zang talent!
wel leuk dat je er door bent, die mensen die selecteerden hebben echt neus voor talent hoor. dat kan ik zien. maar schat jezelf nou niet te hoog in, laat gewoon zien wat je hebt. succes :) |
Ja, ook zo stom.. is er iemand klaar met zingen, het eerste wat ze zeggen: Ja.. ziet er leuk uit.
Waar gaat het dan nog om?? |
Citaat:
De uitstraling, en dat ze net zo 'goed' als Britney Spears kunnen zingen, alleen dan doet Britney het in samenwerking met aparatuur van 100.000-en Guldens. En zij [de Idols-mensen] moeten het dan maar even zonder geluidseffecten kunnen. :/ |
Citaat:
als je haar zusje hoort, die heeft echt een mooie strot! het is juist vaker zo dat jongens worden genomen wanneer ze geen stem hebben :D |
zeg als je wint uuuhm.............
ik heb je altijd heel erg gemogen |
mijn god.... (n)
|
Ze letten in ieder geval niet op intelligentie. Zie: Sunny.
|
gefeliciteerd! nu heb je vast op tv gezien
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |