![]() |
Buikgriep...
Ik heb nu bijna een week last van mijn buik, niet constant, maar af en toe. De hele dag last van diarree, behoorlijk ook wel.. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar beschuitjes gegeten en thee gedronken, helpt wel tegen de buikpijn, maar verder ook niet.
Nu heb ik drie dagen geleden hiervoor even naar mijn huisarts gebeld, zij bevestigde dat het gaat om buikgriep en dat ik gewoon uit moet zieken met beschuitjes en thee... Maar ja, dat is drie dagen geleden en ik heb er echt onwijs last van... Wat kan ik eraan doen? |
hmm ik heb ook al hele week last van buikpijn... zou ik dat ook kunnen hebben? 't is niet bepaald prettig
|
Nog een keer de dokter bellen en vragen of ie er iets tegen weet?
'k weenie zoveel van buikgroep of daar medicijnen tegen zijn ed...ik heb het (volgens mij) nooit, ik heb altijd alleen maar 'gewoon' buikpijn. ;) Ah, bestaat geen behandeling tegen lees ik net... :S Hoe lang duurt het normaal? En weet je zeker dat het buikgriep is (zal wel)? http://www.dokterdokter.nl/script/en...oord=buikgriep <-- norit en pijstillers? 'k weet et ook niet... |
Buikgriep kan inderdaad wel even duren. Je moet het gewoon uitzieken. Maar wel veel blijven drinken, anders heb je kans op uitdroging. Als het over een paar dagen nog niet over is, misschien de huisarts nog een kertje bellen, maar veel zorgen zou ik me niet maken
|
Buikgriep duurt inderdaad altijd wel een tijdje. Als je echt last van je buik hebt, helpen misschien gewone paracetemolletjes om te pijn te verzachten.. Om diaree tegen te gaan kan je het beste water drinken dat vrij hard is... Maarja, dat heeft ook geen zin, want dat komt in nederland niet uit de kraan zetten.........
Succes er mee in ieder geval.. |
weet niet of je überhaupt een vriend hebt, maar 'k wil er maar even bij zeggen: als je de pil neemt: bij diarree is die niet meer betrouwbaar!! neem dus voorzorgsmaatregelen hé meissie.
'k zou niet willen dat je met een probleempje gaat zitten, gewoon omdat je er niet aan gedacht had... :) xxx |
Citaat:
|
Citaat:
'k zei het maar omdat er onlangs op het forum ergens een topic was over een meisje, die had buikgriep gehad en was zwanger (ondertussen ook mama). die had daar dus niet aan gedacht... xxx |
Citaat:
|
ja maar als je nou met je vriend gevreen heb he, een poosje geleden. en dan kom je erachter dat je buikgriep hebt, en dus diaree hebt.. dan kun je er toch niets meer aan veranderen?
|
Hangt ervan af wanneer je hebt gevreeën, en wanneer je voor het eerst diarre/overgeven hebt.......Maar als je bijvoorbeeld vanavond met je vriend naar bed gaat, en morgen in de loop van de ochtend krijg je buikgriep, is waarschijnlijk dan alleen de pil die je die ochtend in hebt genomen, niet meer betrouwbaar. Maar dat hangt er ook wel een beetje af van welke pil je gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Buikgriep => zetpil..?
|
Citaat:
|
Ik heb nu buikgriep... :( :( :(
|
Buikgriep heerst.
|
Citaat:
Bij ons hebben we wel wat, het heet " organische kool " of iets in die richting, letterlijk vertaald, en het helpt wel ... maar je kunt ook bij de drogist vragen, die verkopen heleboel dingen tegen diarree, alleen moet je je ook wel effe informeren of het gebruikt mag worden als je ECHT buigriep hebt en niet alleen diarre van bvb. slecht voedsel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |