![]() |
Discovery
Ik vind op discovery steeds mindere programma's komen
Wat willen jullie graag op discovery zien (welke onderwerpen) |
ScrapHeap ofzow igg dat programma waar ze op een vuilnisbuilt naar spullen moeten zoeken en er dan bijv een auto van moeten maken :D
A car is reborn is ook wel grappig (zo'n programma waar iemand een auto gaat opknappen) Ik vind ook wel dat er mindere programma's komen :( |
ik wordt een beetje woest van die sensatie rommel, haaien, krokodillen, haaien, andere vissen, haaien, slangen, nog meer slangen :S
gelul.. laat ze at boeinds uit zenden, er is zat.. al is wat er op discovery is wel het enige wat niet compleet nix is! |
Zap-zap...hee een leuk programma. Dat gebeurt bij mij vaak.
Steve in de jungle die verteld over verschillende roofdieren vind ik wel interresant. Maar ik kijk niet zo gek veel tv dus mis ik ook niet zo veel... |
Meer programma's over sterrekunde en natuurkunde...dan ben ik helemaal content!!! :D
Groetjes Ben(die nu maple les heeft :) |
je ziet vaak dingen die ze herhalen
shark attack weekend :p hoe vaak is dat wel niet langs gweest |
dingen over oorlog
|
Citaat:
mee eens. :) |
Scrapheap vind ik inderdaad een erg goed programma........
en verder blijft Crocodile Hunter erg amusant....(Steve aan het stoeien met een mamba :p ) Ook programma's over futuristische auto's mis ik vaak :( |
inderdaad minder sensatiedierendingen als slangen, haaien, spinnen, etc, heb er niets tegen, maar daar hebben we animal planet al voor...
minder dingen over auto's, vliegtuigen, helikopters, is af en toe best interessant maar niet drie uur na elkaar meer historische dingen, en dan wel graag over wat de invloed van die historische dingen op het heden is, meer natuurkundige dingen, meer biochemische dingen, en ook zeker meer biopsygische dingen maar ja, zo maken ze waarschijnlijk de meeste winst edit: ik bedoel: zoals ze nu zijn, maken ze de meeste winst, als ze mijn of onze ideeën volgen, dan gaat het achteruit, en het is een commerciele zender, dus is dat zeker wel belangrijk, want anders bestaan ze niet meer |
meer wazige wetenschap :D
|
Meer sex sense. En nieuwe afleveringen.
|
Citaat:
|
extreme buildings ofzoiets?
van die gare achitectuur die supergroot is ofzo, dat was pas kewl :D (was altijd op zondag avond, van 8 tot 10, weet niet of het nog steeds so is...) |
Medical Detectives .. maar dan geen herhalingen :(
|
nieuwe vondsten
wetenschap paranormale zaken |
Citaat:
REIE |
Daring Capers... hoe ze 100 jaar geleden met een haarspeld banken beroofden, ontsnapten enzo. helemaal nagespeeld en uitgezocht :D (y)
|
Meer variatie, ook meer over de technieken van voertuigen. Meer testen van scooters, auto's, boten enz. enz. Verder interessante documentaires over de oudheid en dan vooral de 1e en 2e Wereldoorlog.
|
Citaat:
|
die spion dinges die er afgelopen week om 21:00 uur was was ook wel leuk :)
verder scrapheap challenge en wat van die interessante programma's, die VIS en safari programma's mogen er van mij af |
Citaat:
|
Ik zou willen dat ze meer WO2 documentaires uitzenden.
|
Dit zijn leuke programma's op discovery (y) :D
Wings, Extreme machines, Super Structures, Scrapheap |
Crime Night, Medical Detectives, etc :)
|
Meestal zijn er toch wel interessante dingen op, helaas beginnen die altijd pas om 0.00 uur, en dan ga ik dat kijken, en dan slaap ik veels te laat, door al die info.
Ik vind Extreme Machines wel interessant, Sex Sense ook, en wat komt er zoal nog meer? Ik geloof dat op dinsdag altijd een avond Wetenschap is, kan dat? Nou iig. elke dag heeft zijn eigen onderwerp. Discovery is best verslavend eigenlijk. |
Citaat:
|
Ze hadden vroeger altijd zo'n programma waarbij een dude over het een begon te vertellen... En bij onderwerp A kwam onderwerp B kijken... En bij B kwam C kijken, etc. En dan na een half uur uitleg kwam ie weer terug bij het eerste onderwerp... Maar ik weet bij God niet meer hoe het heette...
Dat was koel |
Ja beetje jammer ook dat ze de laatste tijd zoveel herhalen!
Eerst vond ik Rex Hunt wel grappig maar nu komt dat me ook wel een beetje de strot uit gelopen!Over een periode van 4 jaar hebben ze denk 1 jaar uitzendingen gehad en dat de andere 3 jaar non-stop herhaald! En a car is born is ook leuk maar nu die vliegtuigen en helis is minder! Scrapheap is het enigste programma wat echt leuk BLIJFT naja de herhalingen zijn natuurlijk minder! Voor de rest ja die mummies enzo is ook wel interessant, maar daarintegen die Steve Erwin WAAAAAAAAAAAAAA gek wor je ervan! |
nieuwe programmas over straaljagers, marine schepen, leger enz...
en iets over de golfoorlog lijkt me wel wat |
wij hebben ngc hier: saai saai saai
(tgaat tegenwoordig alleen maar over gezonken boten, lijken/mummies en wilde dieren. pfrt) |
wat is er zo leuk aan scrapheap?
als je het 3x gezien heb is er geen bal meer aan vind ik :/ van mij mogen ze meer over menselijk lichaam maken vooral het brein echt vet :cool: met die proefjes enzo kijken hoe een kind reageert op bepaalde omstandigheden en waarom dat zo is, of dat terug te koppelen is naar de prehistorie, oerinstincten enz :) |
Citaat:
dat is zwaar koel ja keer gezien met wapens en geheimschrift ofzo die kerel is ook vet droog :D |
ik vind die ruimte en technologie progamma's wel intrs. , maar ook forensic detectives:) beetje langdraadig, maar je weet tenminste wat je NIET moet doen als je later ieman gaat vermoorde
|
Citaat:
ik wil meer rex hunt :) en 'a car has born' was cool. 'a helicopter has born' of was born of had born, weet niet , iig alleen car was born was leuk, die andere suckde |
Meer natuurkunde, scheikunde en sterrenkunde, en nieuwe Medical/Forensic Detectives en FBI Files. En natuurlijk Steve Irwin, Crocodile Hunter!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |