![]() |
Kan verliefdheid terugkeren?
Just a question... ik wil alleen het antwoord weten. Of dat nou negatief of positief is maakt weinig uit... maar ik wil het wel weten.
Ik heb het btw over een sterke verliefdheid die het zegmaar een half jaar vol hield |
ja, heb t een x meegemaakt
|
Verliefdheid is een emotie. Emoties komen voort uit gedachten die wij over een gebeurtenis en / of entiteit hebben. Gedachten kunnen gemodificeerd worden.
Verliefdheid kan terugkeren. Maar of dat wenselijk en / of reëel is? |
Heb het zelf ook gehad. Eerst een dterke liefde van zo'n 4 maanden. Die was toen over....maar was weer terug gekomen.
Was voor mij toen ie terug kwam zeker positief, maar op dit moment niet echt positief. :( |
Oi,
kheb het zelf niet gehad, ben alleen nog een jaar verliefd geweest op mijn ex na 6 maanden relatie. En na een jaar werd hij ook weer verliefd op mij...en nu zijn we alweer anderhalf jaar samen, ik denk dus echt dat het wel kan. Kusje |
half jaar???zeven jaar ook goed?!!!!!!!haha het blijft mar terugkomn of ik het nu wil of nie nouja terugkomen het gaat gewoon niet over!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij wel :D
|
Bij mij gaat t nooit weg :confused:
|
Jah.
|
Jazeker! :) Mjah, of 't gaat gewoon nooit over bij mij? :D :o
|
Zeker.
|
Citaat:
Niet dat het dus uitgaat, en dat je dan weer verliefd word op je ex. (zo kom je nu namelijk over met dat sippie face ding) |
ja
|
Citaat:
|
En kan verliefheid terugkeren nadat je een heel sterke raltie hebt gehad? en je bent door diegene ook ontmaagd, en de band is super.. kan dan nog de verliefdheid terugkeren naar de ex vandiegene?
vraag duidelijk? |
positief zeg maar..
|
Ik denk alleen bij een verliefdheid dat je niet echt iets met diegene gehad hebt. Als je een relatie hebt en na een half jaar is het verliefde gevoel weg, dan denk ik dat het niet meer terug komt. Maar als je eerst iemand heel erg leuk vond en toen niet meer dan kan het denk ik wel terugkeren, mits je dus niets met diegene gehad hebt (en dus niet zo dichtbij gestaan heeft)
|
Citaat:
In situatie van deze vraag was er idd bij de eerste keer geen relatie |
verliefdheid can rerise like a phoenix :)
|
Citaat:
De tweede keer kwam die verliefdheid in zo'n 2 dagen terug. En niet zo'n beetje ook. De reden (dat denk ik ten minste) dat die de eerste keer weg ging was omdat ik haar toen niet zo veel meer zag. Op een gegeven moment zag ik haar helemaal niet meer. Misschien een enkele keer in de 3 maanden dat ik toevallig tegen dr aan liep ofzo, maar meer ook niet. Maarja, die tweede keer hebben we dus wat gehad, niet zuper veel denk ik, maar het betekende wel wat voor me. Daar is dus een einde aan gekomen :( (zie andere topics). En nu zie ik haar ook bijna nooit meer. Ik ben bang dat als de verliefdheid nu weg gaat, en dus ook mijn verdriet en al die shit, dat dat ooit weer terug komt als ik haar weer vaker ga zien. Ik weet wel dat in die periode dat ik niet meer verliefd was, en har zo weinig zag, dat als ik haar een keertje toevallig twegenkwam op straat, dat ik meteen weer sterk iets voor haar voelde. Maar dat duurde nooit lang omdat ik haar dan weer zo'n lange tijd niet zag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |