![]() |
A spliff a day keeps the doctor away?
Is this true?
(voor de niet goed engelse: Wat wiet per dag, houdt je weg van de doktor. Is dit waar? ... als je dat leest terwijl je stoned bent rijmt het wel... ;) ) kwee nie, volgens mij zou het kunnen, maar het kan net zo goed een fabeltje zijn... hier mijn ervaringen ermee... eerst ff de situatie nu: ik blowde sinds de hele zomer ong elke dag... soms met 1-3 dage pauze maar niet echt meer ofzow (geen joints, alleen puur en met mate (per dag dan)) en dus omdat het zo duur is (niet omdat het slecht is :P ) doe ik sinds vorige week zondag niet meer door de weeks... en nou werd ik dus vorige week woensdag een beetje ziek... nou... vrijdag avond weer blowen :) dan gaat et altijd weer beter, zaterdag ook blowe, gaat ook goed... maar ik ben dus nie echt wel ziek... diarree enzow... en sinds ik blow is dit de 2x dat ik ziek ben... daarvoor werd ik echt vaak verkauwe enzow... en sinds ik blow dus minder... en nou wil het dat ook zoiets vorig jaar is gebeurd... het was iets voor de zomer, net voor de toetsweek... ga ik zaterdag (of zondag??) zoenen met een meisje die helemaal verkauwe is... (DOM!) en dus... maandag... verkauwe... ik zo: sjit... niet tijdens de toetsweek... :mad: naja, fuck it, ik blowde maar elke avond :) en heb geen last gehad van me verkoudheid... totdat ik ff na de toetsweek weer rustig aan deed... en ja hoor... de verkoudheid kwam weer terug... nou is mijn vraag: Duz A spliff a day keep the doctor away? |
ik zou het graag willen :D maar ik denk het nie.
|
Tegen hoofdpijn werkt het altijd wel goed :)
|
Citaat:
maar voor de rest van de stelling: k kan me voorstellen dat als je elke dag blowt en op een gegeven moment stopt dat je dan overactief word. k zelf kan niet goed slapen zonder blowen. dus misschien is dat een extreme versie ervan. |
het klopt wel een beetje kijk maar naar mensen die reuma hebben of mensen met adhd (als ik het goei schrijf) of in amerika krijgen mensen wiet van de apotheek als ze kanker hebben tumor ofsow dus... eh het klopt wel een beetje maar dat van verkouden zijn zit voilgens mij gewoon tussen je oren :D
|
het kan zowiezo geen kwaad :p :D
|
je afweersysteem is nu gewoon afhankelijk van thc om goed te functineren :D
|
Citaat:
ja :D maar, heb dus nu schoolonderzoeke... en ben dus weer ziek... en toevallig was ik dus net gestopt... maja... het zal wel... es teste of na het schoolonderzoek ik opeens beter ben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mn waterpijpje heb ik alleen thuis staan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewooon een big ass blunt ;) :D
|
Citaat:
idd... maar dan kan je het ook doen met kleine vloei ofzow... maja... ik raad je aan om een goeie waterpijp te kopen... is veel meer plezier, veel minder geklooi en gekloot... en lekkerder :D:D:D |
ik smoor elke dag
(gewoon kwestie van rustig te zijn en ook grotendeels nog altijd voor het plezier) en weet alleen dat toen ik overlaatst mega ziek was dat ik heb gesmoord en het heeft me niets verkeerd gedaan ik was zelfs volgende dag genezen (maar kan ook door de medicijnen zijn die ik toen moest nemen) |
ik ben nu aan het onderzoeke... ben best erg verkauwe en veel hoeste... en had hele week schoolonderzoeken... is nu afgelopen, dus ff schade inhalen :D:D:D:D ff flink choke, kijke ofk dan beter word... :D
|
ik doe tog met je mee ik zit hier heletijd het beeldscherm onder te niesen :D dus strx ff paar dikke jonko's verwerken en kijken of het helpt ;)
|
strax laatste her en dan ga ik ook weer mn immuunsysteem opkrikken :p :o *pakt waterpijp in* :o :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |