![]() |
Zou je me al zijn vergeten?
Vraag me af wat je doet
al die uren, nachten zonder mij zal je nog aan me denken en blijft het daar dan bij? Ik weet dat ik niet mag hopen dat je ooit nog aan me denkt maar het is pas een week uit en ik heb je nog zoveel niet gezegd Ik weet nu hoe het voelt hart gebroken, letterlijk, ik wou dat je nog langs kwam denk nog eens aan mij Misschien heb jij nu wel de grootste lol met de liefde van je leven maar het is pas een week uit zou je me al zijn vergeten? Voor mij duurt het nog lang al zal de tijd de wonden helen, maar het is pas een week uit je bent me vast nog niet vergeten Ik hoop maar dat je nog eens aan me denkt want hoe dan ook jou zal ik nooit vergeten |
Sterkte
:S Je gedicht loopt meestal best goed, niet overal verder heel mooi verwoord! |
Duidelijk het gevoel/gedachten, maar t spreekt mij niet aan; ik vind het cliché geschreven en de vorm vind ik ook niet echt bijzonder.
|
Nouja, het ging om het gevoel,
toch bedankt |
mooi hoor, vooral de gevoelens en gedachtes wat iamre al zei spreken mij erg aan. Echt heel mooi.
Maar er komt alleen niet echt een clue ofzo uit. Het is alleen die emotie, misschien is dat ook wel genoeg voor dit gedicht :) |
jammer dat het rijmt...
|
ja kijk.
je moet er een beetje bij zingen dan klinkt het beter ook met de rijm :) |
ik zie het!
mooi gedicht! maar mijn mening is subjectief, zit in dezelfde dramatische verwikkeling |
Die regisseur van Costa! zou 'r een film van moeten maken :(
Mooi (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |