![]() |
verzamelingetje van mij
Ik ben wie ik ben, maar wie ben ik dan?
Tasjes, naaldhakken, sieraden, geurtjes of gympen, pentagram en felle kleurtjes. Ik kan je niet vertellen wie ik ben en ik wil het ook niet weten. Gothic, alto, kakker, normaal, punk of skater een ander is toch altijd beter. Eerst jij, jij en jij en dan een keertje ik als ik niet uitkijk vergeet ik nog dat ik besta! Als ik dan eens in de spiegel kijk weet ik echt niet meer waar ik op lijk. Okeej, ik ben gewoon lekker mezelf en daar ben ik best trots op. Elke dag weer een ander verrassingspakket ik weet zelf ook nooit welk masker ik op zet. Sommige mensen denken me te kennen maar hoe kan dat als ik mezelf nog niet doorheb? Mijn leven is 1 grote ontdekkingsreis en ik denk ook vaak: gewoon doorgaan meis. Maar als je denkt op je bestemming te zijn is het vaak al weer te laat. Daarom heb ik liever 1 grote levenszooi een van alternatief tot kakker gegooi. Laat me maar gewoon m'n gang gaan want zo tevreden als nu ben ik nog nooit geweest! |
Van deze zelfde poster: Stik!
Ik durf alleen nog met je te praten als er tralies tussen ons staan anders ben ik bang dat je me wéér gaat slaan. Ik kan gewoon niet zeggen wat ik denk en wat ik vind en als ik dan mijn mening geef behandel je me als een kind. Nu zit je dan beneden gezellig op de bank en volgens mij verwacht je dat ik je voor de blauwe plekken ook nog bedank. Je weet dat ik hier lig te huilen jij achter je bier met een lach, en ik uitgelopen eyeliner, blauwe plekken en met builen ach, pak je spullen, rot op en stik! http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=269644 |
moderator, je mag al mijn topics wel sluite, want ik heb besloten om 1 verzameltopic te maken, waar ik al mijn gedichten in plaats (als dit tenminste is toegestaan).
Dus als je alleen " gedichten van Saskia" zou willen staan, zou ik heel blij zijn. Liefs Saskia |
Citaat:
Ook onoverzichtelijk om replies te geven. |
ow okeej, nou het leek mij wel handig, aangezien ik erg veel gedichten schrijf. Ze zijn echt niet perfect ofzo, het is gewoon een uiting van mijn emoties.
Dan maak ik wel telkens een nieuw topic. Ik ben gewend (op een ander forum) dat ik niet zoveel reacties krijg op mijn gedichten, dus ik had er niet aan gedacht dat het misschien ingewikkeld zou zijn om te reageren. Liefs Saskia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |