![]() |
Telekinese wetenschappelijk bekeken:
Wat vinden jullie hiervan? Wat 'is' telekinese nou eigenlijk?
En is het wetenschappelijk te onderbouwen? Mischien weet je een site waar er meer over staat, post 'm alstjeblieft. Just curious. ps. ik ga nu slapen morgen weer toetsen dus ik laat jullie nog even in spanning wat betreft mijn mening. |
dat is erg simpel. Telekinese zou het manipuleren van fysieke objecten met de geest zijn (dus bewegen).
Zoiets toon je erg gemakkelijk aan en nog niemand is daarin geslaagd |
Telekinese is het in beweging brengen van voorwerpen met je energie.
|
Citaat:
|
Maar het is nog nooit aangetoond dat het mogelijk is, toch?
Hoe zit het dan met die luitjes die lepels krombuigen (zonder handen) enzo? Of zijn dat allemaal oplichters. |
Citaat:
|
Citaat:
Metaalmoeheid. |
IK kan het.....met een magneet :D (wel alleen ijzer)
Maar um ik geloof denk ik ook niet dat iemand iets echt kan laten bewegen ..... en anders moet ie het mij het ook eens leren....(trouwens stel je kan het ... een beetje wat het je er aan ??) |
Ik denk het grootste bewijs dat dit soort dingen niet bestaan is dat er in amerika een man is die een miljoen dollar uitlooft voor het eerste, door hun getoestste bewijs van welke paranormale activiteit wat dan ook.
Als je wel degelijk iets zou kunnen laten bewegen met je hersens, dan zou je het ook moeten kunnen ontwikkelen tot iets groters, met alle gevolgen van dien. |
Citaat:
|
Citaat:
het klinkt als zo'n argument van mensen die overal samenzweringen zien; maar dat iemand moedwillig bewijzen van dingen probeert te ontkennen waar ie zelf wel in gelooft is belachelijk onrealistisch. heeft James Randi dan ook een lijst met alle vingerafdrukken of irisscans van alle mensen die aan geheime projecten van de amerikaanse regering hebben meegewerkt zodat ie kan checken of iemand daar niet toevallig stiekem bijhoort? ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zoek nog steeds naar die advocaat... |
Citaat:
|
Citaat:
|