![]() |
goed gitaarspelende punkbands
ik ben op zoek naar punkbands die goed kunnen gitaarspelen. Het gaat mij dan vooral om de solo's die ze in hun nummers spelen. Hierbij bedoel ik bands als strung out en bigwig. Dit soort bands zijn er naar mijn weten niet zo veel, dus als jij een band kent die echt goed gitaar kan spelen, zet die dan hier neer.
Je zou me er een groot plezier mee doen. |
Emmmm, luister eens naar Good Riddance, Death By Stereo, Ignite, Millen Colin of naar Strike Anywhere ofzo.
|
Goldfinger
|
rufio, belvedere, craig's brother, deville, propagandhi, dogwood, yellowcard, cigar, bad religion
voila |
Anti-flag natuurlijk. En the Living End.
|
millencolin
|
millencolin natuurlijk :)
|
ON BE GRIJ PE LIJK dat niemand de Vandals noemt! Die lui kunnen alles op gitaar!
Vergeet alle voorgaande genoemde bandjes die net een maandje gitaar kunnen spelen, neem the vandals, die hebben ook solo's erin, en hebben een techniek waar menig metalbandje van staat te kijken. Verder zou ik Strung out willen noemen, ook erg aparte punkrock. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar doel je nu op??? ik hoop voor je dat je millencolin bedoeld |
Citaat:
ik snap je laatste zin niet. |
Citaat:
|
Je hoopt voor me dat ik millencolin bedoel?
ik zei dus dat vandals iedereen wegspelen. En je hebt dat ik ook bedoel dat ze millencolin wegspelen. Nou , dat doe ik. Jij vind het dus ook. Met alle respect voor millencolin, maar vandals maken wel iets doordachtere muziek. |
Citaat:
toen ze begonnen was het vernieuwend, maar als ze daar nu mee aankwamen, dan zou het niet bijster origineel meer zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof dat dat ook wel bekend was. |
Citaat:
|
goed bassgitaar spelend oowk goew?
dan rancid, satanic surfers, propagandhi (fral het nummer "ska sucks" is moeiluk).. |
mwah vind de vandals nie zo leuk maar misscihen dat het technisch wel goed is hoor maar ik ken het gewoon nie zo goed.... verder ist meeste wel genoemd wat ik goed vind..
|
audio karate
hebben wel leuke solotjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij hebt wel smaak :D, ken je ook nog meer bands die een beetje meer de stijl van bigwig spelen? Deze band is namelijk echt mijn favoriete band. Als je zelf nog bigwig niet kent raad ik je aan om sink or swim, stops, Mr. Asshole en boardumb van ze te downloaden. Daar zitten hele vette solo's in. |
bigwig is vet ja
|
get up kids
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geen grote punk liefhebber ..maar relient K ..kunnen wel redelijk wat op een gitaar
|
goede gitaarspelende punkbands, dat is een tegenstelling :p
misschien bedoel je metal. |
Citaat:
War Ensemble echt wel retestrak |
Damn jullie vergeten gewoon (naast de vandals dan ;) ) Bad Religion... Lekker klinkende maar vaak simpele solo's en leuke melodieën. En verder zeker eens naar die laatste cd van Propagandhi luisteren of ze lie zien, daar kan ook menig metalgitarist niet tegenop. En Death By Stereo. Ook vet.
|
Millencolin? Muzikaal hoogstaand? Heb ik iets gemist ofzo?
Ik vraag me af waarom het sowieso onder punk valt |
niet zeiken over millencolin
ik weet ff geen echte goeie gitaar spelende bands.. the ramones ? |
The Living End inderdaad
|
Luister het laatste Exploited album maar eens, daar zitten ook heel aardige solo's in (y)!
|
Citaat:
|
Citaat:
the ramones zijn niet muzikaal hoogstaand maar ze hebben IETS there's something about the ramones.. en dat is minstens zo belangrijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
tjakka
|
Citaat:
met hammer-ons ensow.. en dan nog goede tempo houde.. issut irri om te basse.. |
nofx? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lalala :p.. rancid is tog leuker om te basse :p |