![]() |
sex met een totaal onbekende
wat vinden jullie daarvan?? het lijkt mij dus echt helemaal nix om gewoon een afspraak met iemand te maken die je nog nooit eerder gezien hebt om er sex mee te gaan hebben...
Zouden jongens dat vaker doen dan meisjes, of andersom?? |
Citaat:
Ik zie het vaak zat hoor op de chatboxen van tmf allemaal hopeloze mensen die sex-date willen... :confused: |
ik bedoelde eigenlijk of er meer jongens zijn of meer meisjes die dit doen, of andersom??
want je hoort soms wel dat mannen meer dierlijke instincten hebben en daarom vaker seks met verschillende mensen willen.. |
Citaat:
snapje? dus ik zou zeg maar best met 10 knappe meiden sex willen hebben zonder dat ik ze ken...(zolang ik weet dat ze geen ziektes hebben ;)) en als ik daarmee mijn vriendin niet zou kwetsen |
Nou lekker ben jij :P
(Is overigens andersom ook wel het geval hoor, maar niemand is beter dan jij ;)) |
Citaat:
|
lijkt me wel een keer spannend
|
Citaat:
|
Citaat:
kim is ook niet een complete "onbekende ":P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me echt niks..
|
Citaat:
je kan alle kanten dan op.. alleen opassen als miesje zijnt.. je kent hem niet DUS!! -je weet zijn 8ergrond niet -je weet niet hoe die is strax dwingt die je..:S |
Citaat:
|
Citaat:
kim zei dat niet eens :| dat was der vriendje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff ontopic: de mensen die het nix lijkt zullen dus ook niet nah een hoier gaan bv? |
Citaat:
wat dan een kilo aardappelen :D |
Citaat:
|
Voor WAT voor anders dan??:S
|
OK lama hangen dus:S
|
Citaat:
vroeg ik me ook al af je het kan zijn dat het een family lid is en je alleen komt voor ene kopje koffie maar meestall.... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
klik op wijzig (rechts bovenaan) en dan op verwidjer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk je hoeft natuurlijk niet af te spreken met zo iemand. Je kan er ook gewoon 1 tegenkomen en jullie denken hetzelfde ;)
Is erg leuk hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nee lijkt me echt niks met een wildvreemde. |
Als je allebei gegarandeerd SOA-vrij bent en zo geil als een beer... waarom niet?
|
dat je met een wildvreemde seks zou willen hebben, dat snap ik niet echt (tenzij hij/zij écht wel vrééééééselijk knap is :) ), maar iemand die je al vrij lang kent en erg graag ziet en waarvan je wel eens zou willen weten hoe hij/zij in bed is, of het lichamelijk goed zou klikken... nou jaaaaahhhhh dat snap ik heus wel :D
xxx |
Citaat:
|
kvind het heeft zijn positiefe kanten en zijn negatiefe...
als je dar persee sex wil kies dan een bekende waar je nooit sex me ehebt gehad dan gewoon voor 1 keer? is vertrouwen beter en princiepe is zelfde |
mij al vaker opgevallen zijn jouw zinsbouw kut, ook gewoon kunnen praten jij?
|
Citaat:
:D |
Citaat:
ik zal opletten goed alhoewel : "ook gewoon kunnen praten jij? " is ook ene kutzin :P |
mij al vaker opgevallen zijn jouw zinsbouw kut, ook gewoon kunnen praten jij?
Is sowieso vernaaid Nederlands!! Ukkel :P |
zo onduidelijk ben ik toch niet?
|
Stel je voor dat hij oerlelijk is... Of dat hij mij lelijk vindt en afknapt?? Ja, lijkt me tof..
|
Citaat:
|
hm neej.. ik zou niet een soort van blind date willen met de bedoeling om te sexen.. idd wat Vampira al zei: dadelijk valt het tegen.. :)
Stel als je diegene al wel eens een x gezien hebt is het wel anders ;) |
Citaat:
Volgens mij is zijn probleem in dit geval, dat hij typt in spreektaal. Met een paar komma's en aanhalingstekens zou het al een stuk duidelijker zijn. Maar zo is het ook wel weer vermakelijk. Niks persoonlijks overigens :) Ontopic: het lijkt me wel spannend, en het speelt natuurlijk ook wel eens door mijn hoofd. Maar irl zal ik het nooit uitvoeren. Mijn geweten en zelfrespect zal me tegenhouden. |
Citaat:
GOHHH!! |
okey, mensen? is dit zo beter? ik ben namelijk van mening dat jullie wel gelijk hebben;
jullie zeiden immers : "typ eens leestekens" tevreden?:P |
lijkt mij wel super spannend, maar dan wel met een super super super mooie jongen :D
|
*heeft soort gelijk iets gedaan*
Was ooit iemand in Eindhoven tegegekomen... mee gezoend, naja ik was aardig bezopen, had dus eigenlijk geen id meer hoe die eruit zag... Later kwam ie aan me msn via iemand anders en hebben we wa afgesproken (omdat we vonden dat we allebei al te lang droog stonden) Mar iig... is allemaal goed gekomen, sex was ook prima :D |
Citaat:
|
Citaat:
sarcaistische.. :confused: was dat :P ik heb tioch een zin met leestekens geschreven? of was die fout? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |